דרייק מדבר לראשונה על בנו המשותף עם כוכבת הפורנו

הראפרים 2 צ'יינז, YG, ביג שון וניקי מינאז' מגלגלים כסף בבנק, מיגוס נעצרים על סחר בסמים וזנות וגם: מהו להיט הרגאטון החדש של הקיץ? חדשות המוזיקה הבינלאומית

דרייק
דרייק | צילום: יוטיוב

דרייק חבק השבוע אלבום אולפן חמישי ומעולה בשם Scorpion - אלבום כפול המונה 25 רצועות שמחזירות את דרייק לשיאו. הוא מארח בו את ג'יי זי, טיי דולה סיין ואפילו את מייקל ג'קסון אללה ירחמו. לאחר תקופה די קשה בחייו המקצועיים של דרייק, נדמה כי באלבום החדש הוא חזר למקורות, חזר לשורשי הראפ וה-RNB ומתמודד בצורה הכנה ביותר עם השדים שלו: הוא מדבר לראשונה על אדוניס, הילד המשותף שלו מהסטוץ עם כוכבת הפורנו הצרפתייה סופי ברוסוקס (ומאשר סופסוף "רשמית" כי הוא האבא), על יחסיו עם הוריו, ההתמודדות עם עצמו, עם הביקורות, עם התדמית שיצר לעצמו.

 

הוא מתגלה באלבום החדש כשברירי, כרגיש ועם זאת כחזק, כאחד ש"לא רואה בעיניים" ונדמה כי יצר את האלבום כמישהו שאין לו מה להפסיד הפעם. מצד אחד, 25 שירים זה כמעט שעה וחצי של דרייק שזה טוב למעריציו וקהלו, אך עם זאת, כמה מבין 25 השירים יכול להיות באמת טוב? אומרים שהכמות מתעלה על האיכות ובמקרה הזה נדמה כי יש אמת בקלישאה.

 

דרייק(יוטיוב )
דרייק(יוטיוב ) | צילום: יוטיוב

מרבית 25 השירים לא סוטים מהנוסחתיות יתר על המידה, לא שונים בצורה גדולה זה מזה אך עם זאת כוללים כמה יציאות נהדרות כמו למשל כלי הקשה לטיניים בסוף Emotionless. מצד שני, חשוב לציין כי ב-Side A (הדיסק הראשון) דרייק עושה בעיקר ראפ אולדסוקלי קשוח, זועם והדוק ובדיסק השני הוא בעיקר משתלב בתוך ה-RNB ומתגלה כיותר סנטימנטלי ורגיש ואולי ב-90 הדקות של האלבום אנו מקבלים את שני הצדדים הבולטים באישיותו השנויה במחלוקת.

 

זה אלבום שלא קל לעכל מהאזנה ראשונה ואי אפשר לאהוב את כולו מהאזנה ראשונה (וגם לא שנייה), אבל יש בו מספר רצועות מעולות כמו Survival, Sandra's Rose, God's Plane, 8 Out Of 10, ו- Don't Matter To Me שרק בשבילן היה שווה לעבור את המסע המעט מתיש של האזנה לאלבום.

 

כשצוות המיוזיקל "קברט" שר בברודוויי - "כסף מגלגל ת'עולם", אף אחד לא שיער שזה ישמש השראה לנבחרת היפ הופ מובחרת להתאגד יחד באולפן ולהקליט להיט חדש העוסק כולו בסגולותיו של הכסף.

 

הראפרים YG, 2 צ'יינז, ביג שון וניקי מינאז' חברו יחד לשיר Big Bank בו הם שרים על החיים כמיליונרים, על אנשים המתנהלים אך ורק בקדושתו של הכסף וזה כולל: פיזור הכסף באוויר בפארק, בחורות עם ישבנים חשופים, מכוניות יוקרה ומסיבות סלב. מה צריך יותר? החשוב הוא שמדובר בשיר מעולה ובכימיה מטורפת בין כוכבי ההיפ הופ העכשוויים והלוהטים.

 

אנו נשארים בכסף, חברי להקת מיגוס סופרים אף הם ערימות של כסף רק שזה קורה הפעם בעסקי הקוקאין והזנות. חברי הלהקה לוקחים אותנו אל אחוזה מפוארת באמצע הג'ונגל ונושאים אותנו אל יום בחייהם: סחר בסמים, נערות ליווי המחכות ללקוחות וקרב יריות עם המשטרה הפושטת על האחוזה. כל זה קורה בשיר והקליפ החדש שלהם - Narcos בעל וייב לטיני במיוחד.

 

ואם בוייב לטיני עסקינן, השבוע יצא להיט הרגאטון החדש של נאצ'ו ואוזונה - Casualidad המלווה רומן המתפתח במהלך נסיעת אוטובוס אחת. הפזמון קליט, הבתים קצביים ומלודיים והקצב לא משאיר אותך אדיש. נוסחתי אבל מוצלח.

 

צפו: גרסת לייב מיוחדת ללהיט החדש של Lil Xan - The Man