אריאנה גרנדה משתעשעת עם ניקי מינאז' ביער נטוש

אליסה קארה חוזרת לגיל ההתבגרותלואיס פונסי וסטפלון דון בלהיט ריקודים חדש, ניקי מינאז' ואריאנה גראנדה משתעשעות ביער נטוש, הלסי ולורן הורגי בקרב

אריאנה גרנדה ,צילום מסך
אריאנה גרנדה ,צילום מסך | צילום: צילום מסך

הלהיט שהחל לשגע השבוע את העולם הוא "Calypso" של לואיס פונסי וסטפלון דון. "''קליפסו", שם של דמות מהמיתולוגיה היוונית, הוא למעשה סגנון מוזיקלי (שממנו צמח בין השאר הרגאיי) מהמאה ה-19 שזכה לפופולאריות רבה בשנות ה-40 וה-50 בפי אמנים כמו האחיות אנדריוס והארי בלפונטה.

 

פונסי ודון לקחו את אותו סגנון, שב-50 השנים האחרונות די נעלם מן העולם, הכניסו לו עיבוד חדשני, עדכני ורגאטוני למדי ויצרו את להיט הריקודים הרשמי של קיץ 2018. בקליפ, מדגימים השניים את הריקוד במסיבת בריכה שכוללת הרבה בחורות בלבוש מינימלי, סבתא אחת מפזזת וחתיכים שטופי אלכוהול. אני התמכרתי. מה איתכם?

 

אם תהיתם פעם איך ניקי מינאז' תיראה כמלכת האופל (או מלאך המוות, לשיקולכם) אז השבוע קיבלתם את הצ'אנס לדמיין זאת בקליפ החדש שלה עם אריאנה גראנדה - "The Light Is Coming", פופ היפ הופי אפלולי וקליט למדי הכולל את גראנדה בתנוחות מפתות על סלע נטוש, מינאז' בוייב של קברן וכל זה מתרחש ביער נטוש.

 

אליסיה קארה, זוכת פרס ה"גראמי" לאמנית הטובה ביותר לשנת 2018, חוזרת לגיל 17 בשירה Growing Pains במסגרתו חוזרת אל גיל ההתבגרות והמשברים הנלווים אליו בבלדת פופ מלודית ועוצמתית.

 

הקליפ, המאד מושקע, מתאר את הכוכבת ממחישה בצורה מטאפורית-פיזית את המשברים שחווה בדמות עיוורון זמני, נכות על כסא גלגלים וחששות על כסא הניתוח. בסוף היא מוצאת עצמה טובעת במים בלבוש חליפה מעונבת הממחיש את חוסר הסתגלותה לחיי הבגרות והישארותה טינאייג'רית.

 

כזכור, להיט הפריצה שלה משנת 2015 - Here, נכתב בהיותה בת 16 במסיבת נעורים ממנה יצאה מאוכזבת ושבורת לב. האם גם עכשיו, בגיל 21, היא מסרבת להתנתק ממשקעי גיל ההתבגרות? ימים יגידו.

 

לורן הורגי (צלע מ"פיפת' הרמוני" והביסקסואלית המוצהרת היחידה מהרכב הבנות הנודע) נאבקת בהלסי (שגם היא ביסקסואלית מוצהרת) בקרב חתולות על זירת האיגרוף המרכזית ומוצאת עצמה לאחר פייט עקוב מדם מושלכת על הרצפה בנוק אאוט. כל זה קורה בקליפ החדש לשירן המשותף - Strangers. בסוף צפוי הפי אנד (כפי שתיווכחו בעצמכם). לחיי הפתיחות המינית.

 

צפו: ביבי רקסה מתחפשת לבובת שעווה משומנת ומנסה לעשות בריטני ספירס של ראשית שנות ה-2000 בקליפ ושיר החדש שלה - I'm A Mess. האם היא הבשורה החדשה או הממוחזרת של הפופ העכשווי?