האם סלינה גומז רומזת לאקס ג'סטין ביבר בקליפ החדש?

מייגר טריינור בשיר שוביניסטי במיוחד, פיוצ'ר והראפר פרטינקסטדור עושים סקס, סמים ורגשי אשמה וכריס בראון במחווה מרגשת למייקל ג'קסון. חדשות המוזיקה מחו"ל

סלינה גומז ,אינסטגרם
סלינה גומז ,אינסטגרם | צילום: אינסטגרם

השבוע נפתח במחווה של סלינה גומז לימי הסרט האילם בקליפ החדש לשירה החדש - Back To You, שיר פולק-פופ רומנטי ומיוחד (ששונה מהחומרים ששחררה לאחרונה) שיש הסבורים כי מוקדש לאקס והאהוב המיתולוגי ג'סטין ביבר.

 

בקליפ נראית גומז במסיבה כשהיא מכירה בחור נחמד, נוסעת איתו באוטו ובאמצע, כשמוזיקה קלאסית ברקע, הופך הקליפ לסרט אילם א-לה צ'ארלי צ'פלין ושוב חוזר לרומנטיקה הקיטשית והמתוקה. בתכלס, מה שהכי מעניין בשיר זו השאלה: האם סלינה רוצה לחזור לג'סטין לתמיד או לא?

 

 

מייגן טריינור מחליטה לוותר על התדמית הפמיניסטית שלה ולהוכיח לגבר שלה שהוא צודק ושהיא תמיד טועה. היא מוותרת על עצמה למענו בשירה החדש - Let You Be Right שיר דיסקו פופ חדש מבית היוצר של נסיכת הפופ האמריקאית שהחזירה את הבאס לאופנה. המון ריקודים, סקס אפיל ואף לא גבר אחד בסביבה.

 

אורגיה של גבר עם שתי נשים במקלחת, ג'וינטים, מירוץ מכוניות, מכות ובעיקר רגשי אשמה מרכיבים את הקליפ החדש של פיוצ'ר והראפר הקנדי "פארטינקסדור" - No Shame .

 

השיר הוא מתוך פסקול סרט האקשן החדש - SuperFly בגרסת 2018 (חידוש לסרט משנת 1972) ובקליפ של 3:58 הצליחו השניים לעבור כל עבירה חוקית, לשחק ברגשות ובעיקר ליצור שיתוף פעולה מעניין ומסקרן.

 

זמר הקאנטרי האוסטרלי קית' אורבן, הידוע יותר בשל היותו בעלה של השחקנית ניקול קידמן, חבק השבוע שיר חדש עם הזמרת ג'וליה מייקלס (מי שכתבה להיטים כמו Sorry של ג'סטין ביבר, Good For You של סלינה גומז) - Coming Home - שיר קאנטרי אמצע הדרך רוומנטי וחביב שאמנם לא יהפוך ללהיט גדול מדי, אבל מצליח לגעת בלב.

 

צפו: כריס בראון עושה מייקל ג'קסון הקליפ החדש שלו - Hope You Do