פרסום ראשון: הצ'יינסמוקרס חוזרים ביולי לישראל!

אחרי סולדאאוט בשנה שעברה ובעקבות הביקוש הרב: הצמד האלקטרוני החם בעולם חוזר! אז מתי זה יקרה, איפה וכמה זה יעלה לכם? • כל הפרטים

הצ'יינסמוקרס
הצ'יינסמוקרס | צילום: צילום: באדיבות בלוסטון

לאחר שעשו סולד אאוט בשנה שעברה, מילאו את הלייב פארק בראשל"צ עד אפס מקום והטריפו קהל של למעלה מ- 15,000 איש - הצ'יינסמוקרס חוזרים לישראל!

 

הסמוקרס מגיעים לישראל בשיא ההצלחה שלהם ואחרי שזכו במקום הראשון ברשימת "100 האמנים החמים ביותר בדאנס'"על ידי מגזין ה"בילבורד" ובמקום השלישי ברשימת הDJS המרוויחים ביותר לשנת 2017 ורגע לפני האלבום החדש שכבר ניפק את להיט הענק "Sick Boy".

 

הסמוקרס, שממוקמים כיום במקום השישי ברשימת הטופ 100 DJ's של המגזין הנחשב DJMAG, פרצו עם אלבום הבכורה שלהם - Memories Do Not Open"", שיצא באפריל 2017, הגיע למקום הראשון בבילבורד 200, נמכר ב-221 אלף מכירות עותקים והגיע למעמד פלטינה.

 

באותה השנה הוחתמו על הסכם בלעדיות בתמורה לסכום עתק של 35 מיליון דולר עם ה- XS Night Club"", אחד מהמועדונים המובילים והנחשבים בלאס ווגאס. כל הופעותיהם, כולל פסטיבלים בינלאומיים כמו אולטרה וקואוצ'לה, היו סולדאאוט.

 

נתוני ההשמעות הבינלאומיות שלהם עברו את ה-5 מיליארד בפלטפורמות דיגיטליות ומסורתיות עם סינגלים ששברו שיאי שהייה בראשי המצעדים.

 

צילום: צילום: ליאור כתר

הלהיט Closer שיצא ב-2016 שבר שיאים במצעד הבילבורד. הוא הוכתר כשיר היחיד בהיסטוריה שהצליח לשהות 26 שבועות בטופ 5 והשיר השני בהיסטוריה שנשאר במשך 32 שבועות בטופ 10, מתוכם 12 שבועות במקום הראשון (!).

 

בין הפרסים שבהם זכו הצמד ניתן למצוא גראמי אחד (מתוך 4 מועמדויות),2 פרסי AMA (פרסי המוזיקה האמריקאית) בקטגוריית "אמן הדאנס - אלקטרוני הטוב ביותר", 4 פרסי בילבורד, ביניהם בקטגוריית "אמן הדאנס - אלקטרוני הטוב ביותר" ב-2017, פרס MTV, 8 פרסי iHeartradio ועוד.

 

הופעותיהם של הצ'יינסמוקרס ידועות כחוויה רב חושית המשלבת תוכן ויזואלי ומוזיקלי, וידאו ארט, אפקטים ותאורה המלווים את הפסקול הכי צעיר ועדכני שאפשר לשמוע היום, שכולו שילובים של EDM , טראפ פופ ולהיטי ענק בסט אחד, לצד להיטיהם הגדולים שהפכו זה מכבר לקלאסיקות של התקופה. לצפייה בהופעתם באולטרה 2016.

 

ההתפתחות המוזיקלית שלהם ככותבים ומפיקים הפכה אותם לאחת מהתופעות המוזיקליות פורצות הדרך של ימינו כאשר הכוח נמצא ברפרטואר המגוון שלהם. הסאונד החתימתי שלהם שנע בין פרוגרסיב אינדי לפופ הביא אותם לראשי המצעדים בעולם.

 

הלהיט האחרון שלהם - Sick Boy, שיצא בינואר 2018 הגיע למעמד זהב באוסטרליה, גרמניה ובלגיה, נכנס ל-100 החמים בבילבורד ועומד כרגע על יותר מ-176 מיליון צפיות ביוטיוב.

 

הצ'יינסמוקרס יופיעו ב-19.07.18, בלייב פארק ראשון לציון. מכירת הכרטיסים תחל היום (ד'), בשעה 12:00.


מחירי כרטיסים: 280₪ לכרטיס דשא, 370₪ לכרטיס גולדן רינג.


מחירי כרטיסים במכירה מוקדמת: 215₪ לכרטיס דשא, 270₪ לכרטיס גולדן רינג.