"בסוף כולם רוצים אהבה": אדם מוציא שיר חדש ומרגש

"בסוף כולם רוצים אהבה", כך נקרא הסינגל החדש של הזמר אדם, שחוזר לאור הזרקורים לראשונה מאז האשפוז הקשה שהדאיג את כל המדינה. האזינו

אדם
אדם | צילום: פייסבוק

מדינה שלמה עקבה בדאגה והתפללה לבריאותו של אדם, שאושפז לפני מספר חודשים בבית החולים בעיצומו של סיבוב הופעות מצליח לרגל 30 שנה לאלבום "סוד". אדם שהה חמישה חודשים קשים בבית החולים, כשמצבו נע, כמילות השיר, בין ייאוש לתקווה. לשמחת כולם הרופאים הצליחו להציל את חייו, וכעת, כשלושה חודשים אחרי שהשתחרר ועבר תהליך שיקום בבית, הוא חוזר עם שיר חדש ומרגש ואף חוזר אל הבמה בסדרת הופעות מיוחדת עם מיטב הלהיטים ועם אורחים מיוחדים: רון רוזנפלד (פורטרט), מייקל הרפז (היי פייב) וקווין אזולאי.

 

"אני מקווה לשמח ולהחזיר אהבה לאלפי האנשים שהתפללו לבריאותי", מספר אדם, "עברתי ימים מטלטלים בהם הבנתי כמה הכל נזיל וכמה אנחנו זמניים, יש לי רעב לחיים, לעשייה, אחרי חודשים ששכבתי והסתכלתי על התקרה בבית החולים, נשבעתי לעצמי שכשאצא משם, אבלע את החיים. השיר הזה מדבר על כך שבסוף כולם רוצים אהבה. ומשם הכל מתחיל ונגמר".

 

העבודה על השיר החלה בקיץ 2016 אך נקטעה כל פעם מסיבות אחרות, עכשיו היא הושלמה. יחד עם הסינגל החדש, אדם משיק גם קמפיין הדסטארט במטרה להפיק אלבום שלם. לעמוד הקמפיין.