קון: "גאה להופיע במדינה הנפלאה שלכם"

רגע אחרי ההופעה בישראל תפסנו את קון, אחד ממפיקי ההארדסטייל הגדולים בעולם, לשיחה קצרה על הארדסטייל, הקהל הישראלי, אביצ'י ועוד • זוהר צלח, ראיון בלעדי

Coone
Coone | צילום: צילום: עידן הורטה

יום שבת האחרון עמד בסימן הג'ירו ד'איטליה והאח הגדול, אך בשביל יותר מאלף רייברים ישראלים האירוע מרכזי בשבת היה שונה לגמרי. הם לא קמו בבוקר כדי לראות את המרוץ היוקרתי ולא היו צמודים למסך ב-21:00, הם הגיעו למסיבת פתיחת הקיץ במדיסון הרצליה בה הופיע קון (Coone), אחד ממפיקי ההארדסטייל המובילים בעולם. תפסנו את הכוכב הבלגי לראיון בלעדי על הפעם הראשונה בישראל, עתיד ההארדסטייל, אביצ'י ועוד.

 

איך ההרגשה להגיע לראשונה לישראל?
"אני חייב לומר שאני מאוד גאה להופיע במדינה הנפלאה שלכם. מעריצים חיכו לי בשדה התעופה, לא ציפיתי לזה וזה היה מרגש מאוד. זו הפעם הראשונה שלי כאן וזה מוזר להיתקל במעריצים במדינה שלא ביקרתי בה. קיבלתי המון תגובות חיוביות בפייסבוק שהודעתי שאני מגיע לכאן, יש פה הרבה רייברים שמוכנים להארדסטייל".

 

בשנה האחרונה ההארדסטייל צובר תאוצה בישראל, האם שמעת משהו על הסצנה מהאמנים שהופיעו כאן?
"האד האנטרז היה כאן בדיוק כשעשה את המעבר חזרה מ-EDM להארדסטייל, אז אני לא באמת מחשיב את ההופעה שלו כהופעת הארדסטייל אמיתית. מעבר לזה שמעתי שאייזק, טיונבוי, אודיופריק ודה פרופט היו פה. הם הסנדקים של ההארדסטייל, הם אלה שלמעשה התחילו את הכל וזה נהדר שהם ביקרו כאן. אני גאה להיות אחד האמנים הראשונים שמביאים את ההארדסטייל לישראל".

 

Conne (צילום: עידן הורטה )
Conne (צילום: עידן הורטה ) | צילום: צילום: עידן הורטה

איך הגעת להארדסטייל?
"האמת שגדלתי לתוך זה. זה לא נקרא הארדסטייל אז, אבל גדלתי על דברים כמו Thunderdome ו-Bonzai Records. אחי היה DJ כשאני הייתי ילד קטן והוא ניגן את כל הדברים האלה והתלהבתי מזה מאוד. זה מה שהוביל אותי לתוך העולם הזה".

 

לא מזמן החתמת את קריסטל לייק הישראלים ללייבל שלך. מה לדעתך הם מביאים להארדסטייל?
"אני עוקב אחריהם לא מעט זמן. שמעתי עליהם בזכות הקולאב עם האדהאנטרז אבל אז נחשפתי גם לדברים אחרים. בעיניי קריסטל לייק זה קודם כל איכות.מעבר להארדסטייל הם עושים גם האוס ודברים נוספים והכל ברמה הגבוהה ביותר. זה כבוד שיש לנו בלייבל אמנים כמוהם כי אנחנו רוצים להפוך ללייבל גלובלי ואמנים כמוהם מישראל, שמביאים משהו חדש לז'אנר, עוזרים לנו לעשות את זה".

"השחרור הראשון שלהם אצלנו היה מעולה ושמעתי כמה דברים שהם עובדים עליהם וזה בהחלט נראה ונשמע מבטיח. אני מאוד אוהב אותם".

 

בטומורולנד הקרוב אתה תעשה היסטוריה ותהפוך ל-DJ הראשון שמופיע בבמה המרכזית. איך ההרגשה להגיע למעמד הזה ואיך לדעתך הופעה כזו תשפיע על העתיד של הז'אנר?
"יש לי סדרת יוטיוב בשם "Trip To Tommorow" והיא בדיוק עוסקת בזה. אין ספק שזה אחד מהרגעים הגדולים ביותר בקריירה שלי עד כה ואני משקיע בזה המון. אני מקווה שאצליח לשכנע אנשים חדשים לאהוב הארדסטייל ובמקביל לא לאכזב את הקולגות שלי מההארדסטייל ואת המעריצים כי אני הולך לייצג משהו גדול ממני שם. זה ללא ספק מלחיץ".

 

Coone (צילום: עידן הורטה )
Coone (צילום: עידן הורטה ) | צילום: צילום: עידן הורטה

האם בבמה המרכזית של טומורולנד אפשר לצפות לסט יותר "רך"?
"ממש לא. הסט יהיה 100% הארדסטייל טהור. אני מקווה שהתוצאה תהיה טובה".

 

המוות של אביצ'י הכה את עולם ה-EDM בתדהמה. האם לדעתך לתעשייה ולסוכנים שלו יש חלק במה שקרה?
"אני לא מתעסק בהאשמות אבל ברור לכולם שכמות ההופעות של אביצ'י בשנה הייתה לא אנושית. לדעתי זה גרם לכך בשלב מסוים הקריירה שלו והחיים הפרטיים שלו התערבבו לגמרי. אני לא האיש לשפוט כי לא הכרתי אותו אישית אבל אני חושב שהוא עלה לרכבת הרים מטורפת כל-כך שלא הייתה לו את ההזדמנות אפילו להגיד "תעצרו, אני רוצה לרדת". כל התעשייה צריכה להפיק לקחים מהטרגדיה הזו".

 

אתה גם נמצא המון רחוק מאשתך ומהילדה הקטנה שלך, איך אתה מצליח לאזן בין החיים הפרטים לקריירה?
"קודם כל אני לא אביצ'י. אני מופיע הרבה, אבל יש לי גם לא מעט זמן פנוי. כשאני יושב עם הסוכנים שלי ובונה את הטורים, אנחנו מכניסים זמן פרטי וזמן למשפחה. הזמן הזה חשוב אפילו יותר מההופעות".

 

בקריירה שלך הספקת להופיע בבמות הכי נחשבות בהארדסטייל, להכין המנונים לשני הפסטיבלים הגדולים בז'אנר ולמעשה לכבוש כל פסגה אפשרית. איך זה מרגיש להיות אחד מהשמות המרכזיים שמובילים את הז'אנר?
"קודם כל יש המון שמות שמובילים את הז'אנר. ברנן הארט, האד האנטרז ווילדסטיילז - כולם עושים עבודה אדירה בהפצת הבשורה של ההארדסטייל בכל העולם ולי יש את הכבוד להיות ברשימה הזו. זה מרגש לדעת שיש כל-כך הרבה אנשים שנהנים מהארדסטייל".

 

Coone (צילום: עידן הורטה )
Coone (צילום: עידן הורטה ) | צילום: צילום: עידן הורטה

עם שמות כמו הארדוול שנכנסים לז'אנר, האם לדעתך הז'אנר יתקדם יותר לכיוון המיינסטרים או שהוא יצליח לשמור על הייחודיות שלו?
"אנחנו עושים את הדבר הזה שנקרא הארדסטייל כבר לא מעט שנים. לפני כמה שנים אנשים פחדו שההארדסטייל יהפוך להיות מיינסטרימי ורך יותר אבל זה לא קרה. נכון, יש טראקים יותר מסחריים, אבל מנגד יש גם דברים כמו רו

הארדסטייל וזה מה שמשאיר את זה מעניין".

 

"אני לא מפחד שהארדוול או אחריםיכנסו לז'אנר יהפכו את זה למיינסטרים כי בנינו קהילה חזקה ומסורה מאוד שתמיד תהיה נאמנה לצלילים האלה. אנחנו כאן כדי להישאר".

 

ולסיום, מה מחכה לנו מקון ב-2018? האם יש שיתופי פעולה שאתה יכול לספר לנו עליהם?
"בקרוב אני מוציא מיני אלבום שיתקשר ל-"Trip To Tomorrow". סיימתי לא מזמן שני טראקים שלי לאלבום - "Superman" ו-"Never Alone". באלבום יהיה גם קולאבים, ביניהם קולאב עם T.N.T. בנוסף, אני עובד גם על קולאב קצת שונה עם אומט אוזקן.

 

הקולאב עם אומט אוזקן יעצבן לא מעט מעריצים של הארדסטייל
"הם אולי יתעצבנו לפני שהם ישמעו את הטראק אבל אחרי שהם ישמעו אותו שזה הארדסטייל והכל בסדר".

 

על הגעתו של קון לישראל אחראים AAA Entertainment

 

Love at first sight #Israel ?? @raversofisrael @megatickets

A post shared by COONE (@djcoone) on