נטע ברזילי: "הדירוג לא מעניין אותי, רוצה להגיע להרבה לבבות"

הזמרת שמייצגת את ישראל באירוויזיון 2018 התאוששה ממעידה אחרי ההופעה, וניערה מעליה את הדיבורים על ירידתה למקום הרביעי, לקראת הגמר בשבת. "רוצה לעורר השראה"

נטע ברזילי במסיבת עיתונאים לאחר חצי גמר האירוויזיון 2018
נטע ברזילי במסיבת עיתונאים לאחר חצי גמר האירוויזיון 2018 | צילום: Andres Putting, Thomas Hanses

נטע ברזילי, שהיתה מועמדת מובילה כמעט לאורך כל הדרך לזכות באירוויזיון 2018, ירדה למקום הרביעי בטבלת ההימורים - אבל נשמע שהיא אינה נלחצת, ושהמקום הראשון פחות חשוב לה מהמסר שבכוונתה להעביר.

 

"הדירוג לא משנה לי", אמרה לנו במסיבת העיתונאים בליסבון לאחר ההופעה בחצי הגמר - והמעידה במדרגות בדרך החוצה מהבמה, ממנה התאוששה. "אני רוצה לעשות עבודה מדהימה, אני רוצה לעורר השראה עד כמה שאני יכולה, להגיע להכי הרבה לבבות שאני יכולה - ואם אוכל לעשות זאת, זה יהיה מדהים ומבחינתי זה יהיה ניצחון. אני חוגגת את השונות, משמחת אנשים".

 

ברזילי והשיר Toy מדורגים במקום הרביעי באתר המרכז את הימורי האירוויזיון, כאשר מתוך 16 אתרי הימורים, בשניים היא מדורגת שלישית - ובעוד ששה, מדורגת בסיכוי זהה לזה של צרפת, המיוצגת על ידי השיר Mercy של "Madamme Monsieur". במקום הראשון בהימורים נמצאת הקפריסאית הלני פוריירה בשיר Fuego, ובמקום השני, הנורבגי ריבק עם "כך כותבים שיר".

 

נטע נשאלה מה היתה אומרת לו היתה יכולה לפגוש גרסה צעירה של עצמה, וענתה: "הייתי אומרת לה שהכל יהיה בסדר, הייתי צריכה לעבור הרבה דברים אבל זה הפך אותי למה שאני. כן הייתי אומר שהייתי רוצה להביא סוף לבריונות. היו לי הורים מדהימים, אני ברת מזל והם תמכו בחלום שלי, אבל בריונות הורסת לאנשים את החיים, ולרוב האנשים אין כלים להתמודד איתה. אני אוהבת את עצמי ולא הייתי משנה דבר".

 

אגב, למי שמחפש בכל זאת נקודות לאופטימיות: ראשית - ההימורים ערב הגמר בדרך כלל לא משתקפים בתוצאות האמת; ושנית, כסימן של מזל טוב, מתברר ששמה של ישראל הוקרא חמישי מבין עשר העולות לגמר - וכך קרה גם עם אוקראינה ופורטוגל, שתי הזוכות בשנתיים האחרונות.