"עזרי לי": הזמר שון מנדס חווה שברון לב

בקי ג'י ונטי נטאשה בפיג'מת חטאים רגאטונית, מיגואל בסצנות מין לוהטות, ג'יי קול חולם שהוא מיליונר ומהו הדואט שעשה לנו את השבוע? • חדשות המוזיקה מחו"ל

שון מנדז ,גטי אימג
שון מנדז ,גטי אימג | צילום: גטי אימג'

"עזרי לי", מבקש ממך שון מנדס בשירו החדש - In My Blood ומתפתל מכאב לב. כל זה קורה בקליפ החדש ושובר הלבבות שלו בו נראה הכוכב שכוב על האדמה המתפוררת, אוחז את ליבו ומספר לאהובתו על הבדידות האופפת אותו וייאושו כשאת דמעותיו שוטפים הגשם והברד הנופלים ובהמשך הופכים לפריחה אביבית מלבלבת. שיר עוצמתי ויפהפה. מנדס בשיא הסנטימנטליות הכנה שלו.

 

מה קורה כשבקי ג'י ונטי נטאשה עוטות על עצמן את פיג'מת החטאים והולכות בלבוש חושפני וחושני למסיבת פיג'מות של חברותיהן הלבושות אף הן בלבוש סקסי על גבול חצי העירום? נולד הקליפ החדש והלוהט של השתיים - Sin Pijama, שיר רגאטון חדש, מרענן ומקפיץ שפותח את הקיץ הממשמש ובא כמו שצריך.

 

לילה אחד לוהט של אורגיה מינית בין הזמר-שחקן מיגואל עם הרקדניות במופע שלו הפך לשיר ראפ-סול רומנטי במיוחד בשיתוף חבריו ג'יי קול וסלאאם רמי - Come Through And Chill שכולל תשוקה, אהבה, שקרים ובעיקר סצנות מין לוהטות.

 

ואם בג'יי קול עסקינן, הרי שהראפר חבק השבוע אף קליפ חדש סוליקו - ATM בו הוא מגלם מוכר מכוניות משומשות המוצא עצמו כבול בחדר מלא כסף ולאחר שמשתחרר מהחדר, סופר עם בת זוגו שקים מלאי דולרים והשניים טסים במכונית מעופפת אל עבר הלא נודע. בסופו של יום מוצא עצמו הראפר מתעורר מחלום שכוב על החולות במגרש המכוניות ההרוסות שלו (חורבה) ושטר של דולר נופל עליו מהשמיים.

 

השיר הוא מתוך אלבומו החדש של קול - KOD וההשראה לקליפ היא מתוך הקליפים של השחקן-ראפר באסטה ריימס מהניינטיז.

 

צפו: הדואט של השבוע: הזמרת בילי אליש והזמר חאליד בדואט רומנטי (וקיטשי למדי) - Lovely בו השניים לכודים באקווריום ענקים המתמלא במים ושרים במלנכוליה על אהבה.