תתחילו לשרוק: פלו רידה מגיע להופעה בישראל

כוכב ההיפ הופ והפופ, פלו רידה, יגיע לישראל מופע חד פעמי של כל הלהיטים הגדולים בליווי רקדנים במסגרת פסטיבל האביב הבינלאומי של ראשון לציון. לפרטים

פלו רידה
פלו רידה | צילום: יח"צ

טראמר דילארד, הידוע בשם הבמה פלו רידה הוא ללא ספק מכונת להיטים משומנת , לצד שורה של שירים שכבשו את המצעדים, ושיתופי פעולה מוצלחים עם זמרים כמו דיויד גואטה, ליידי גאגא, סיה, מאלומה ועוד.

 

אלבום הסולו הראשון שלו "Mail On Sunday" שיצא 2008 מכר למעלה ממיליון עותקים בשבוע הראשון ליציאתו, כאשר הסינגל הראשון "Low" בו מתארח הזמר טי-פיין היה במקום הראשון במצעד הבילבורד כעשרה שבועות רצופים. לאחריו יצאו שני סינגלים במקביל - "Elevator" ו- "In The Ayer".

 

באותה השנה, התארח ריידה בשיר "Starstruck" של ליידי גאגא, ושנה לאחר מכן הוציא את אלבומו השני "R.O.O.T.S", מתוכו יצאו הלהיטים - "Right Round" שכיכב במקום הראשון במצעד הבילבורד, בבריטניה, באוסטרליה וקנדה, ו- "Sugar" במקום ה-5 במצעד הבילבורד.

 

אלבומו השלישי " Only One Flo " כולל את הסינגל המצליח "Club Can't Handle Me", שנכנס למקום הראשון בבריטניה, ואת הסינגל "Who Dat Girl" יחד עם הזמר אייקון , הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד ולמקום השני במצעד הבריטי.

 

בשנת 2011 התארח ריידה בשיר "Where Them Girls At" של דייויד גואטה שזכה להצלחה מסחררת וכבש את המצעדים. באלבומו הרביעי , Wild Ones, שיתף פעולה עם הזמרת סיה בסינגל הנושא את אותו השם, ועם ג'ניפר לופז עם השיר "Goin' In". הסינגל "Good Feeling" נבחר כשיר הרשמי של אירוע ה-PPV, של ארגון ההיאבקות ה-WWE, סורבייבור סרייס. ב-2017 יצא הסינגל המצליח ״hola" יחד עם הזמר הקולומביאני מאלומה.

 

כמה זה יעלה לכם?

 

מחיר כרטיס נע בין 249 ₪ - 349 ₪

כרטיס גולדן- 349 ₪- 429 ₪

לרכישת כרטיסים: איונטר - https://www.eventer.co.il