מושלם: עדן בן זקן תופיע עם מאלומה בישראל!

מלכת השושנים ומלך הפלרטוטים יחלקו את הבמה בהופעתו הקרובה בישראל לדואט מיוחד. לכל הפרטים

עדן בן זקן ומאלומה ,אינסטגרם
עדן בן זקן ומאלומה ,אינסטגרם | צילום: אינסטגרם

ב-28.6.18 פארק גני יהושוע ת"א (פארק הירקון) ויארח את הזמרת עדן בן זקן שתופיע עם כל להיטיה: מלכת השושנים, לזאת שניצחה ועוד. Maluma, הזמר הלטיני המצליח ביותר בעולם מגיע להופיע בארץ כחלק מסיבוב ההופעות העולמי של אלבומו השלישי "F.A.M.E".

 

ממפיקי המופע מרסל אברם וטאלנט מיוזיק איוונטס בע"מ נמסר כי מאלומה ועדן בן זקן יבצעו דואט משותף; הזמרת ומנהליה פגשו את מאלומה כשהופיעה בארה"ב.

 

מאלומה ועדן בן זקן(יח
מאלומה ועדן בן זקן(יח"צ ) | צילום: יח"צ

מאלומה, הזמר הקולומביאני, הנחשב לאחד המוזיקאים הצעירים והלוהטים בעולם המוזיקה הלטינית. רק בן 24 עם למעלה מ-32.2מיליון עוקבים באינסטגרם ונבחר לשפוט בתכנית The Voice Kids בקולומביה ובמקסיקו, לצד פאני לו ואנדרה ספדה.

 

את הקריירה המוזיקלית שלו החל בשנת 2010, ובזכות הסינגל "Farandulera",חברת Sony Music קולומביה החליטו להחתים את הזמר ולהקליט את אלבומו הראשון. שם הבמה, מאלומה, נוצר מאותיות שנלקחו משמות בני משפחתו: אמא מארג'י, אביו לואיס ואחותה מנואלה. שמו המקורי הוא חואן לואיס לונדוניו אריאס.

 

מאלומה בכלל תכנן קריירה ככדורגלן. מגיל 8 עד 16 הוא התאמן ושיחק בקבוצת הנוער של אתלטיקו - מועדון הכדורגל הקולומביאני המוביל בדרום אמריקה. בת זוגו היא הדוגמנית נטליה ברוליץ'. היא לא רק דוגמנית אלא גם שחקנית, רקדנית מקצועית ותקליטנית. היא השתתפה בקליפ של הזמר, ורקדה גם בחלק מסיבוב ההופעות שלו. הם הצליחו לשמור את הזוגיות שלהם פרטית עד לפני מספר חודשים.

 

מאלומה וחברה שלו(אינסטגרם )
מאלומה וחברה שלו(אינסטגרם ) | צילום: אינסטגרם

מאלומה מוביל את השיר הרשמי של המונדיאל 2018 Colors שעומד על למעלה ל 21 מיליון צפיות. במהלך הקריירה זכה מאלומה במספר פרסים, הבולטים שביניהם: פרס המוזיקה של MTV אירופה למופע העולמי הטוב ביותר ובזכות הסינגל "La Temperatura" נכנס לצמרת העשירייה הפותחת במצעד השירים הלטיניים של בילבורד.