מאלומה בדרך לישראל ויש לו מסר מיוחד בשבילכם

מאלומה, הזמר הלטיני המצליח ביותר בעולם מגיע להופיע בארץ כחלק מסיבוב ההופעות העולמי של אלבומו השלישי "F.A.M.E" ב-28.6.18 (פארק הירקון) ויש לו מסר בשבילכם

מאלומה ,יוטיוב
מאלומה ,יוטיוב | צילום: יוטיוב

מאלומה, הזמר הקולומביאני, הנחשב לאחד המוזיקאים הצעירים והלוהטים בעולם המוזיקה הלטינית. רק בן 24 עם למעלה מ-32.2 מיליון עוקבים באינסטגרם ונבחר לשפוט בתכנית The Voice Kids בקולומביה ובמקסיקו, לצד פאני לו ואנדרה ספדה.

 

לאורך השנים הניבה הצלחתו של מאלומה שיתופי פעולה מוזיקליים עם האמנים הגדולים בעולם: שאקירה, ריקי מרטין, אניטה, טליה, פלו ריידה ועוד. השיר "Vente Pa Ca" שהוציא עם ריקי מרטין, עומד על מעל 1.3 מיליארד צפיות ושיתוף הפעולה עם שאקירה בשיר "Chantaje", הקליפ עומד על מעל 2.1 מילארד צפיות.

 

בין להיטי אלבומו החדש ניתן למנות את:Felices Los 4"" הסינגל הצליח להגיע לצמרת מצעד השירים הלטיניים וליותר ממיליארד צפיות ביוטיוב. במהלך הקריירה זכה מאלומה במספר פרסים, הבולטים שביניהם: פרס המוזיקה של MTV אירופה למופע העולמי הטוב ביותר ובזכות הסינגל "La Temperatura" נכנס לצמרת העשירייה הפותחת במצעד השירים הלטיניים של בילבורד.

 

 

כשרונו של מאלומה מתפרש מעבר לתחום המוזיקה. בנובמבר האחרון הוציא סרט קצר על חייו ומשתמש בסקס אפיל המופרע שלו בצורה חכמה וכובש את מעריצותיו.

 

את הקריירה המוזיקלית שלו החל בשנת 2010, ובזכות הסינגל "Farandulera",חברת Sony Music קולומביה החליטו להחתים את הזמר ולהקליט את אלבומו הראשון. שם הבמה, מאלומה, נוצר מאותיות שנלקחו משמות בני משפחתו: : אמא מארג'י, אביו לואיס ואחותה מנואלה. שמו המקורי הוא חואן לואיס לונדוניו אריאס.

 

בת זוגו היא הדוגמנית נטליה ברוליץ'. היא לא רק דוגמנית אלא גם שחקנית, רקדנית מקצועית ותקליטנית. היא השתתפה בקליפ של הזמר, ורקדה גם בחלק מסיבוב ההופעות שלו. הם הצליחו לשמור את הזוגיות שלהם פרטית עד לפני מספר חודשים.

 

מאלומה וחברה שלו(אינסטגרם )
מאלומה וחברה שלו(אינסטגרם ) | צילום: אינסטגרם