אריאנה גרנדה מפתיעה עם קליפ מקורי

לוגיק ומרשמלו הופכים את המשרד, ליל פאמפ בלהיט טראפ חדש וניקי מינאז' רוצה דברים של ברביות. חדשות המוזיקה מחו"ל

אריאנה גרנדה ,יוטיוב
אריאנה גרנדה ,יוטיוב | צילום: יוטיוב

מסכנה אריאנה גרנדה, לא נותרו לה דמעות לבכות, אבל לפחות נולד לה להיט חדש בזכות זה: השבוע חבקה הכוכבת בת ה-25 קליפ חדש, מקורי ולוהט - No Tears Left To Cry, פופ קליט וקצבי בו מצהירה בפני אהובה כי התייאשה מלבכות עליו והחליטה לאסוף את השברים. הקליפ, המאד מקורי, מצלם את הכוכבת מהלכת על הקירות נגד כיוון השעון, מחליפה פרצופים כמו מסיכות, ומפזזת בין גברים עם מטריות המחכים למטר דמעות אך נותרים יבשים כמו שבאו. הברקה וללא ספק להיט חדש מבית היוצר שלה!

 

לוגיק ומרשמלו חברו יחד השבוע לשיר Everyday שזכה לקליפ סרט קצר בן 10 דקות: לוגיק, שזוכה לירידות והעלבות מצד מנהליו חולם שהוא עובד מצטיין במשרד: הוא זוכה לתשואות הערצה ממנהליו, לקולגות שעושות לו עיניים ומפלרטטות איתו ואהוב על חבריו. בשלב מסוים מדמיין הראפר שהוא מוצא עצמו 60 שנה אחרי זה עובד באותו משרד, עם עובדים צעירים שלא מתייחסים אליו ומשועמם למוות. בשלב הזה מגיע חברו מרשמלו בחליפה מעונבת ויחד עם לוקחים את המחשב של לוגיק לבחוץ, שוברים אותו לגזרים עם פטיש, נוסעים במכונית מרוץ למשחק כדורסל שכונתי עם חבר'ה מהבלוק וכמובן מנצחים. משם, יוצאים למסיבה נוטפת אלכוהול במועדון, לקפיצת בנג'י ממטוס ואז לוגיק מוצא עצמו מתעורר מחלום, צועק על הבוסים שלו ויוצא משלשלאות המשרד אל החופש.

 

ליל פאמפ, הילד הרע של הטראפ העכשווי, נכנס לתפקיד אילן קופרמן או במילים אחרות סוגשל שודד רכב א-לה ברינקס בקליפ ללהיט החדש שלו - Esskeetit (שזה במילותיו Let's Get It) במסגרתו הוא מפזר כסף מרכב מסחרי משוריין, רוקד עם בשלג נשים חשופות חזה שופע ומדבר על סקס ועישון סמים. האמת? אחד השירים המרעננים שלו לאחרונה.

 

הרכב הסינת' פופ הבריטי Years & Years משחרר קליפ לבלדה החדשה, הרומנטית והיפה: Sanctify המציג ביצוע אקוסטי ואותנטי לשיר המבוצע במועדון ריק בפני ארבעה אנשים בלבד.

 

 

אחרי הפסקה קצת ארוכה (יחסית לקצב בו היא משחררת שירים חדשים) ניקי מינאז' מטילה את הפצצה החדשה שלה: Barbie Tingz. אם ציפיתם לקליפ פרובוקטיבי כמיטב המסורת של מינאז', זה לא המקום. הפעם היא בחרה בקליפ המראה אך ורק את המילים בהן מצהירה כי כל בנות ה"ברבי" (כינוי שמצה בלקסיקון שלה) רוצות להידמות לה, כי היא עדיין המלכה והשולטת בעולם השחור, לועגת ללבנים (שאוכלים אוכל תאילנדי) ומצהירה כי המשולש הקדוש של ג'יי זי, ליל' וויין ושלה הוא הדבר המוביל בשמי הראפ כיום. ניקי פרובוקטיבית טקסטואלית יותר מאי פעם, אך החליטה שאין צורך לגבות זאת בקליפ סקסי.

 

קארדי בי, באד באני וג'יי בלווין לוקחים אותנו אל מחוזות ההיפ הופ - רגאטון הלטיני בקליפ החדש והחושני (שנראה כמו יצא ממועדון סאדו) - I Like It, גרוב סקסי וקליט שמלווה היטב את אלבומה החדש של קארדי. ללא ספק נשמע ומריח כמו להיט חדש ולוהט.