תכירו את שירה קיזלשטיין הדבר החם הבא

היא בתו של מתופף אגדי, עשתה מהפך וירדה 50 קילו, עובדת עם עדי אולמנסקי וחולמת שתכירו את השירים שלה, הכירו את שירה קיזלשטיין

שירה קיזלשטיין ,אורית פניני
שירה קיזלשטיין ,אורית פניני | צילום: אורית פניני

שירה קיזלשטיין היא בתו של המתופף האגדי דובי קיזלשטיין שניגן במשך שנים רבות עם מיטב האומנים בארץ (להקת דודה, דני סנדרסון, יהודית רביץ, גידי גוב, גן חיות, יוני רכטר ועוד) עד שדובי אביה חולה בסרטן בשנים האחרונות וכתוצאה מכך הפסיק להופיע.

 

קיזלשטיין רק בת 19 וכבר עשתה מהפך ​קיצוני בחיים שלה ובמראה שלה וירדה ​יותר מ-50 קילוגרמים, מהלך לא שכיח לילדה כ"כ צעירה שסבלה רוב חייה מעודף משקל משמעותי, דבר שהביא לחוסר ביטחון עצמי מוחלט. את השינוי היא בחרה לעשות באמצעות ניתוח לקיצור קיבה וכעת היא שירה במעטפת חדשה עם ביטחון עצמי גבוה יותר אבל גם עם הרבה מאוד חששות ופחדים ממה שיבוא.

 

שירה קיזלשטיין לפני ואחרי( יח
שירה קיזלשטיין לפני ואחרי( יח"צ) | צילום: יח"צ

בשנה האחרונה עם המהפך שעברה בחייה, החלה להעז להוציא את החומרים שבמגירה החוצה. במקביל היא נפגשה עם המוזיקאית והמפיקה המוזיקלית עדי אולמנסקי ויחדיו הם החלו לעבוד (בשיתוף מלא גם של הפקה מוזיקלית של שירה) על החומרים המקוריים שלה.

 

שירה קיזלשטיין( אורית פניני)
שירה קיזלשטיין( אורית פניני) | צילום: אורית פניני

עכשיו יצא הקליפ החדש שלה, "צ'לו", הופק ועובד מוזיקלית בשיתוף פעולה מלא של שירה עם המוזיקאית המוכשרת עדי אולמנסקי, ומשלב בתוכו דרים פופ עם נגיעות של אר אנד בי. השתיים נפגשו בשנה האחרונה ונוצר ביניהן חיבור מקצועי ואישי מיוחד.

 

הסינגל מציג את קיזלשטיין בגרסה מחודשת של שנת 2018. ​עם ​קליפ מושקע ואומנותי שאפשר לזהות בו הרבה אלמנטים של השראה מלנה דל ריי שהיא ההשפעה הגדולה ביותר של שירה. למרות גילה הצעיר אפשר לשמוע המון בגרות בשירים שלה ובהגשה הכנה והמסקרנת שלה. במקביל לעבודתה על אלבומה הראשון, שירה לומדת בבית הספר למוזיקה רימון ומנגנת על פסנתר וגיטרה.

 

"צ'לו נכתב בתקופה לא פשוטה בחיים שלי", מספרת קיזלשטיין, "כל השירים הטובים ביותר נכתבים בעיניי מתוך כאב, וצ'לו הוא דוגמא מובהקת לכך. כתבתי אותו מתוך שברון לב מאוד גדול שחוויתי - אהבה ענקית שהייתה לי ושהייתי חייבת לוותר עליה כדי שיהיה לי טוב. המילים מתארות בצורה מאוד נקייה את איך שהרגשתי בסיטואציה ההיא, את המאבק הפנימי שלי אם להישאר או ללכת."