מסר לג'ג'י חדיד? זאין מאליק בקליפ רומנטי וקיטשי למדי

דרייק מבלה עם כוכבות "מהיר ועצבני" ו"הפנתר השחור", דה וויקנד מפוצץ עטלפים והלסי וביג שון מתאהבים במסיבת תחפושות • חדשות המוזיקה מחו"ל

גיגי חדיד וזאיין מאליק , גטי אימג
גיגי חדיד וזאיין מאליק , גטי אימג | צילום: גטי אימג'

הקיץ הממשמש ובא נפתח עם להיט חדש מבית היוצר של דרייק - Nice For What, שיר הלל לנשים יפות המעטרות את הקליפ בשלל תנוחות, מראות ופוזיציות וחושפות כח נשי חזק ועוצמתי. מיטיבי הלכת ישימו לב שדרייק סימפל לשיר החדש קצת מהשיר -Ex Factor של לורן היל (1998).

 

בשיר משתתפות לא מעט שחקניות בהן אוליביה ויילד, זואי סלדנה ("שודדי הקאריביים", "אווטאר"), הקומיקאית טיפאני האדיש, מישל רודריגז ("מהיר ועצבני"), לטישיה רייט (כוכבת הסרט "הפנתר השחור") וכן אמה רוברטס, ראשידה ג'ונס, הזמרת סיד ועוד סלביות.

 

קטטה במועדון, שיט רומנטי בספינה וצהריים סוערים במיטה עם בחורה יפה מאפיינים את הקליפ לשירו החדש של זאין מאליק ("ואן דירקשיין") - Let Me שיר פופ סול רומנטי וקיטשי למדי בו מצהיר הזמר על אהבתו הנצחית לבחירת ליבו.

 

ידעתם שדה וויקנד ניחן בכישרון החד פעמי להלך ברחוב בערב סגרירי וקר, לצעוק ומהצעקה לפוצץ לחתיכות עטלפים המתגודדים סביב ראשו? אם לא, אז מוטב שתצפו בקליפ לשירו החדש - Call Out My Name בלדה רומנטית ומלנכולית המביאה שוב לידי ביטוי את יכולותיו הווקאליות העוצמתיות והמרגשות. אגב, בסוף הבחורה עבורה הוא שר אינה בדיוק בחורה והסיבה שבשלה הוא מוצא עצמו בסוף הקליפ עומד על במה באולם ריק עדיין אינה כל כך ברורה.

 

פלורנס וולש ולהקתה או במילים אחרות פלורנס אנד דה מאשין חבקו השבוע קליפ ושיר חדש - Sky Full Of Song, בלדת רוק עם נגיעות קאנטרי וגוספל. בקליפ נראית פלורנס שכובה על הרצפה ואז טובלת ידיה במים ("קדושים"?) ושרה על שמיים מלאי שיר. האמת? שיר די משעמם, מונוטוני ולא מתרומם יותר מדי וקליפ עוד יותר. אכזבה.

 

הזמרת הלסי, הראפר ביג שון והראפרית סטפלון דון משתתפים במסיבת תחפושות מפוארת ומחפשים אהבה שבסופו של דבר נמצאת מתחת לאפם. כל זה מתרחש בשירה החדש של הלסי - Alone, שיר פופ עם נגיעות דיסקו וכמובן ראפ שנשמע טוב, מעובד טוב ומבוצע טוב. למרות זאת, הייתי מצפה לקליפ שיותר מתאים לרוח השיר.