קארדי בי משחררת אלבום חדש ומפצחת את הנוסחה ללהיט

קארדי בי וקלי אוצ'יס חובקות אלבומי בכורה, הצ'יינסמוקרס מרגישים שנואים בקליפ בינוני, אמינם מופלל ברצח בקליפ חדש והזמרת SZA לוקחת אותנו למחנה קיץ. חדשות המוזיקה

קארדי בי
קארדי בי | צילום: יוטיוב

אחרי ציפיות רבות, חבקה השבוע הראפרית הכי מסקרנת בשכונה כיום - קארדי בי את אלבום הבכורה המצוין שלה - Invasion Of Privacy המציג בצורה מדויקת ופנטסטית את הצדדים השונים באישיותה של קארדי:

 

הפגיעות והשבריריות לצד האומץ והחוצפה, הרוך והעדינות לצד המוחצנות והפראות, הסקסיות והחושניות לצד הרצינות והטיזינג ובעיקר התשוקה ליצור מסיבה מוזיקלית מלאת השפעות מוזיקלית ושיתופי פעולה מעניינים (כמו למשל עם באד באני וג'יי באלווין ב-I Like It, עם YG ב-She Bad, עם מיגוס ב-Drip ועם צ'אנס דה ראפר ב-Best Life) שמוסיף נופך מפולפל לאלבום.

 

בכל 13 השירים שבאלבום, ניכר כי קארדי קראה היטב את המפה המוזיקלית ופענחה את הנוסחא ליצור להיט וספק את הסחורה לקהלה ועם זאת לא ויתרה על הצורך לחלוש גם לקהלים נרחבים יותר מקהילת הראפ וההיפ הופ.

 

את האלבום החדש מלווה קליפ חדש, סקסי ופרובוקטיבי במיוחד, סוג של אורגיה מינית, בשם Bartier Cardi הכולל עירום, סקס ובעיקר המון קארדי בי!

 

זמרת נוספת שחבקה השבוע אלבום בכורה מרענן היא זמרת ה-RNB הקולומביאנית-אמריקאית קלי אוצ'יס - Isolation במסגרתו נושאת את המאזין בכנפי הצלילים אל מסע סול-פופי, גרובי ומרענן בעולמה הפנימי.

 

קשה להגדיר את האלבום עכשווי, אך מאידך גם קשה להגדירו "מיושן", וזאת מהסיבה שאוצ'יס הצליחה לקחת השפעות מוזיקליות מציר הזמן של עולם הפופ העולמי וליצור משהו אישי, ייחודי ושונה מהנוף המוזיקלי המקביל לה.

 

היא לוקחת רגאיי, Fאנק, בוסה נובה, היפ הופ ודיסקו ויוצרת תמהיל מוזיקלי מאד טרי ומסקרן שמגביר בכל שיר ושיר באלבום את התיאבון לעוד ועוד מבית היוצר שלה. היא לא מתפלספת באידיליות רחוקות, לא נופלת לנוסחתיות בנאלית ולא מתפשרת על ההפקה והסאונד האינדיבידואלי שלה. בעיקר, היא מגישה את עצמה בצורה הכי אישית, כנה וצבעונית שהיא יודעת והפשטות והכנות הם סוד הקסם המשתקפים באלבום זה ובתקווה שגם בבאים אחריו.

 

באלבום, שיצא גם בפורמט LP (ויניל) ומתוכו יצאו כבר הסינגלים המוצלחים After The Storm, Nuestro Planeta ו-Tryant, אוצ'יס משתפת פעולה גם עם אמנים כמו הראפרית ביה, סטיב לייסי מלהקת The Internet וזמרת ה-RNB הבריטית ג'ורג'ה סמית').

 

פחות מחודש מאז שוחרר לראשונה כסינגל, זוכה Everybody Hates Me, שירם החדש של הצ'יינסמוקרס לקליפ רשמי כשעדיין המשפט הקליט: I'm Walk Into The Club Like Everybody Hates Me מהדהד בראש.

 

בקליפ, נראים חברי ההרכב נוסעים למסיבה, רוקדים, צוללים לתוך הבריכה ומרביצים הופעה כשמקלות המתופף בוערים מאש. בסוף הקליפ, החבר'ה מתבוננים בקורטוב נחת ועניין ברכב נשרף, עולים לג'יפ בו נסעו למסיבה ומסיימים את הערב באומרם שוב שכולם שונאים אותם. לא קליפ הכי מקורי, מבריק או מעניין של ההרכב, אבל שיר מצוין לפתיחת 2018.

 

אמינם, שנדמה כי הפך להיות פתאום ילד "טוב", חוזר לתדמית ילד הרע בשירו החדש "Framed" שזוכה לקליפ עלילתי אימתי במסגרתו נמלט הראפר מהמשטרה לבית נטוש בו משפחה שלמה שכובה מתה שותתת דם, דם בו הוא וידיו מכוסות.

 

בעודו צופה במהדורת החדשות המדווחת על המצב, ובטענתו הוא הוא "הופלל", מגיע הראפר לבית החולים לחדר הניתוח בכדי לטפל בפציעה שכביכול אירעה לו באותו טבח אכזרי בבית הספוג בדם. קליפ קשה לצפייה, אבל אמינם בשיאו!

 

הקליפ הוא מתוך אלבומו החדש של אמינם - Revival.

 

זמרת ה-RNB הצעירה SZA, זוכת פרס ה-NAACP Image Award לאמנית הצעירה המבטיחה לשנת 2018, לקחה אותנו השבוע למחנה קיץ נעורים בקליפ החדש שלה - Broken Clocks העוסק בשבירת שגרה, חזרה לנעורים עם מלחמות אוכל, אהבות, קומזיץ מסביב למדורה וריב אחר בחור במועדון לילה. ציפור הנעורים המתוקה מכה שנית.