ורדה רזיאל שימי לב: ליל' ג'ון מחלק עצות ליחסים שבינו לבינה

5SOS בשיר פאנקי במיוחד, פוסט מאלון וטיי דולה סיין חוזרים לצבא בקליפ חדש, 2 צ'יינז, YG ואופסט במחווה מרגשת לאמהות ולהיט הרגאטון החדש מבית היוצר של קרול ג'י ושאגי

ליל ג'ון ,יוטיוב
ליל ג'ון ,יוטיוב | צילום: יוטיוב

להקת הFאנק האוסטרלית 5 Seconds Of Summer או בקיצור 5SOS פתחה את האביב עם שיר חדש מאלבום חדש ושלישי שבדרך - Want You Back שמתחיל כבלדת רוק רך ומקבל טוויסט Fאנקי גרובי ומקפיץ עם ייבובי גיטרות וקליפ צבעוני במיוחד.

 

פוסט מאלון וטיי דולה סיין רקחו יחד שיר ראפ חדש שנשמע לא פחות ולא יותר כמו הברקה מעולה מבית היוצר שלהם - Psycho, הסינגל השלישי מאלבומו העתידי של מאלון - "Beerbongs And Bentlyes". הקליפ לשיר הוא מיליטנטי ועמוק בו נראים השניים כשהם נוהגים בטנק צבאי באמצע מדבר ומשמידים יעדים בעזרת להביור כילדה קטנה ובלונדינית עם עיניים דומעות חלומיות ובעלי חיים צופים בהם בפחד.

 

"אני רק מנסה לגרום לאמא שלי להיות גאה בי", אומר השלט שמתנוסס לאורך הקליפ החדש של 2 Chainz, YG ו-Offset הנושא את השם PROUD, ונכתב על אהבתם האמיתית של הראפרים לאמהותיהם המככבות בקליפ ומרביצות בתנועותיהן קטעי ראפ בצורה משעשעת, מגניבה ומקורית בעודם נזכרים בפלאשבקים מילדותם (המגולמות אף הן בקליפ). מוקדש לכל האמהות באשר הן.

 

השיר שעשה לי אישית את השבוע ובולט כ"להיטי" מבין המבחר הנהדר שיצא בשבוע האחרון שייך ללא ספק לקרול ג'י, שאגי ואל קאפיטאאן עם Tu Pum Pum, רגאטון לטיני קליט, קצבי, חצוף וסוחף שזוכה גם לקליפ סקסי של רקדניות מפזזות עכוזן במועדון ודמויות קטועות פלג גוף עליון מרקדות עם הקצב רק עם עכוז ורגליים.

 

צפו: ליל' ג'ון נותן טיפים למכתבי מעריצים בנושאי היחסים של בינו לבינה. ורדה רזיאל ז'קונט - מאחורייך!