צמד האחיות הוויראליות שהפכו לסיפור סינדרלה עולמי

מיגוס ודרייק חוזרים לסבנטיז, CNCO בלהיט רגאטון חדש, ג'נה אייקו מחקה את קמילה קביו והאחיות קלואי והאלי ביילי חובקות אלבום חדש תחת חסותה של ביונסה. חדשות המוזיקה

קלואי והיילי
קלואי והיילי | צילום: יוטיוב

צמד האחיות הויראליות קלואי והאלי ביילי שהפכו לסיפור הסינדרלה של עולם הפופ העולמי כשהעלו קאברים לשירים נודעים שאחד מהם שבה את ליבה של ביונסה שהפכה למנהלתן האישית, חבקו השבוע אלבום חדש: The Kids Are Allright בצורה מקורית: קליפ בן 10 דקות הכולל את מיטב שירי האלבום בדמות סרט קצר.

 

 

בשנות ה-70, אחת מתכניות המוזיקה הפופולאריות בטלוויזיה האמריקאית הייתה Soul Train, תכנית שהוקדשה כולה למוזיקת נשמה ודיסקו שחורה. בקליפ החדש של שלישית ההיפ הופ מיגוס ודרייק לשירם החדש והמשותף Walk It, שיר היפ הופ טהור, הם בחרו לשחזר את אותם ימיה של "רכבת הנשמה", עטו על מחלפותיהם תסרוקות אפרו א-לה יזהר כהן, מכנסי פדלפון ולקחו את ג'יימי פוקס שינחה את התכנית המשוחזרת ונשאו אותנו היישר אל רחבת הריקודים במחווה מרגשת לימי הזוהר של הסבנטיז. הטראק המצוין הוא מתוך אלבומם השלישי והחדש של מיגוס - Culture 2.

 

9 חודשים לאחר הלהיט Bonita, משתחרר הסינגל החדש של להקת הבנים הלטינית CNCO ולואן סנטנה - Mamita, שיר רגאטון קצבי וקיצי שזוכה לקליפ המתרחש בשלושה מוקדים: בהופעה במועדון, באולפן ההקלטות ובמגרש הכדורסל. הקליפ אמנם לא שיא המקוריות, אבל השיר הנוסחתי מצליח לספק את הסחורה.

 

האם הזמרת ג'נה אייקו החליטה לתת לקמילה קביו פייט מוזיקלי? זמרת ה-RNB האמריקאית שחררה השבוע קליפ לסינגל החדש שלה עם הראפר קורופט ("דוג פאונד") - Never Call Me מתוך אלבומה השני "טריפ" שיצא לפני מספר חודשים ונשמע כמו ניסיון מאולץ לאמץ את הסטייל שקביו אימצה לעצמה באלבום הבכורה (מה שדי תמוה, שכן אייקו הרבה יותר זמן בביזנס) והתוצאה בלדת פופ שברירית אך קליטה שנגע לי בלב משמיעה ראשונה.

 

הקליפ, אגב, מתאר את אייקו כסוג של נערת גיישה בטקס פיזור אפר של חברה הטוב. לא פלא שהוא לא צלצל אליה ולא יצלצל אליה עוד אף פעם..

 

להקת האינדי פופ האמריקאית Bleachers חשפה השבוע את הקליפ לשירה Alfie's Song או בשמו השני: "שיר אהבה טיפוסי", מתוך פסקול הסרט החדש " Love, Simon ". השיר נשמע כשיר פופ טיפוסי תרתי משמע כמו נגזר מהניינטיז אך עדיין יש בו את המתיקות והקיטשיות המאפיינות את הלהקה לאורך שנותיה והפכו לסימן ההיכר שלה.