תשתגעו על זה: שון פול ודייויד גואטה בקליפ הרשמי ללהיטם הענק

טיילור סוויפט מאכזבת, ג'י איזי וצ'ארלי פות' חוטפים חמרמורת, הקליפ הרשמי של mad love נחשף ומי הסופרגרופ שהביא את להיט הקיץ? סיכום מוזיקה לועזית

השיר Mad Love של דייויד גואטה, ג'י-איזי ושון פול
השיר Mad Love של דייויד גואטה, ג'י איזי ושון פול | צילום: יוטיוב

השבוע נפתח עם Delicate, החדש של טיילור סוויפט. קליפ הכולל כוריאוגרפיה קצת חסרת קונטקסט, ומתרחש במסיבת יוקרה כשצוות צלמים מלווה את סוויפט ובעודה מתרועעת עם חברותיה, היא מגלה שהיא דנידין - הן לא שמות לב לקיומה וגם שומרי הראש, להם היא עושה פרצופים, אינם שמים לב להיותה קיימת, מה שדי מחרפן אותה. ברגע של ייאוש, היא משחקת אותה ג'ין קלי בסרט Singing In The Rain והולכת לשיר ולרקוד בגשם הצולף. ואז, ברגע של סערת רגשות, נכנסת לפאב ארעי וכולם בוהים בה במבט מוזר, מה שגורם לה להגניב חיוך ואנחת רווחה שהנה, היא עדיין חלק מעולמנו.

 

אם נניח לרגע בצד את הקליפ החדש והמקורי, זה אחד השירים החלשים של סוויפט מהזמן האחרון (ביחס לשאר הלהיטים שלה), מבחינת העובדה שהוא נוסחתי מדי וללא לחן בועט מדי כפי שהתרגלנו ממנה. היא די מאכזבת בו וחוששני שהוא לא יצליח לשחזר את הצלחת קודמיו.

 

לעומת סוויפט, מי שכן הפגיזו השבוע עם היפ הופ סול מעולה וקליט הם ג'י איזי וצ'ארלי פות' בשיר Sober המתאר מה קורה כשאתה באמת פיכח (אך לא פיקח). בקליפ החדש שצולם לשיר, נראה פות' כשהוא חבול בפניו ומתעורר ברחוב כשהוא זרוק בין פחי אשפה במגרש מיחזור מכוניות נטוש. הוא לא זוכר מה קרה בלילה ובעומדו על רגליו משחזר את אותו לילה של שיכרון חושים במועדון, שנראה כמו מסע חזרה בזמן בין שנות ה-40, עם התסרוקות והמלבושים התואים, לבין ההווה של 2018.

 

בקליפ, פות' נזכר בבילוי עם בחורות, שתיית אלכוהול, הסנפת קוקאין ותגרה שגרמה לו לקבל פנסים בעיניים ובסופו של יום לסיים את הלילה בזבל. זה רוקנרול!

 

מרוץ מכוניות בין כנופיות ברחבי העיר, בחורות נאות מראה מתערטלות על גג בניין והמון ביטים מגניבים וקוליים מרכיבים את Powerglide, שירם החדש של ריי סרמורד, סוואה לי, סלים ג'קסמי וג'ויסי ג'י, הסופרגרופ שהולך להפוך את הקיץ הקרוב ללוהט במיוחד.

 

כחודש אחרי הסינגל החדש של דייויד גואטה, שון פול ובקי ג'י - Mad Love, אחד הלהיטים הרגאטונים החמים בשוק כיום, משחררים השבוע השלושה את הקליפ הרשמי למגה-להיט החדש. הוא כולל המון בחורות חשופות ירכיים, בליינים קוליים וריקודים לצלילי הביט והאלכוהול הנמזג ללא הרף.

 

עדיין ברגאטון, הזמר פרינס רויס שחרר השבוע את הלהיט התורן שלו - El Clavo - שזוכה לקליפ המלווה זוג מקיים יחסי מין בתוך מכונית באמצע שומקום. השיר ממשיך בנוסחה המסורתית של הרגאטון, ושומר היטב על הגחלת הקצבית ש"שיגעה" בשנה האחרונה את העולם כולו.