"למרות החוזה הענק, סטטיק ובן-אל לא יהפכו לג'סטין ביבר"

מנהל האומנים חגי אוזן מסביר מה הסיכוי של סטטיק ובן- אל להצליח בחו"ל בעקבות החוזה החדש עליו חתמו. צפו

סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל | צילום: צילום מסך

סטטיק ובן- אל חתמו על חוזה בינלאומי עם ה"לייבל קפיטול רקורדס", חברת בת של תאגיד התקליטים הגדול בעולם יוניברסל גרופ, שאצלו חתומים כוכבים כמו ליידי גאגא, טיילור סוויפט, ג'יי זי וקולדפליי. מי שהינדס את הדיל הזה הוא הבעלים של קפיטול רקורדס, איש העסקים המיליארדר חיים סבן. הוא החתים אותם על חוזה לעשר שנים שבמסגרתו סטטיק ובן אל, יחד עם המפיק המוזיקלי ג'ורדי שגם כלול בעסקה, יוציאו שבעה אלבומים באנגלית שיופצו בארצות הברית ובדרום אמריקה, בהשקעה ראשונית של חמישה מיליון דולר.

 

כבר בשבוע הבא תנחת בישראל המפיקה הבינלאומית אמילי רייט, שהפיקה בעבר אלבומים לאמנים כמו בריטני ספירס, פיטבול, וקלי קלרקסון, כדי לפקח מקרוב על הקלטת שני הסינגלים הבינלאומיים הראשונים שלהם. לפי פרסום בידיעות אחרונות לאחד מהם יש כבר שם - "kawa-e".היחצ שלהם לא עדכן מה זה אומר אבל אנחנו בדקנו והמשמעות של המילה היא חמוד ביפן. בחודש במאי הם יטוסו ל-ללוס אנג'לס כדי לצלם לשירים האלה קליפים, והסינגל הראשון צפוי לצאת לשוק האמריקני כבר בחודש יולי.

 

המשא ומתן נמשך כשמונה חודשים, ועל הזכות לייצג ולהפיץ את הפרויקט הבינלאומי הראשון שלהם התחרו שלוש חברות נוספות. סוג של מכרז שהסתיים כאמור בניצחון של חיים סבן. לסטטיק ובן אל יש כבר ניסיון בשוק הבינלאומי - טודו בום הפך ללהיט בברזיל אחרי שבלוגר מקומי שמע ואהב, ובקרוב הם צפויים לטוס לסיבוב הופעות בארצות הברית שנקבע לפני חתימת החוזה.

 

אנחנו דיברנו עם חגי אוזן, מנהל האומנים, על המשעמות של החוזה הזה- צפו