אל תפספסו: היום נפתחת מכירת הכרטיסים להופעה של מאלומה

בעקבות הפופולאריות של המופע הקודם, מאלומה, האמן הלטיני המדובר ביותר בעולם, יחזור לישראל באוגוסט הקרוב. כמה יעלה כרטיס ומתי ההופעה? לכל הפרטים

מאלומה
מאלומה | צילום: יח"צ

הזמר הלטיני המצליח ביותר בעולם מגיע להופיע בארץ כחלק מסיבוב ההופעות העולמי של אלבומו השלישי "F.A.M.E", ב-28.6.18 פארק גני יהושוע ת"א (פארק הירקון).

 

מאלומה, הזמר הקולומביאני, הנחשב לאחד המוזיקאים הצעירים והלוהטים בעולם המוזיקה הלטינית. רק בן 24 עם למעלה מ-31.6 מיליון עוקבים באינסטגרם ונבחר לשפוט בתכנית The Voice Kids בקולומביה ובמקסיקו, לצד פאני לו ואנדרה ספדה. את הקריירה המוזיקלית שלו החל בשנת 2010, ובזכות הסינגל "Farandulera",חברת Sony Music קולומביה החליטו להחתים את הזמר ולהקליט את אלבומו הראשון. לאורך השנים הניבה הצלחתו של מאלומה שיתופי פעולה מוזיקליים עם האמנים הגדולים בעולם: שאקירה, ריקי מרטין, אניטה, טליה, פלו ריידה ועוד.

 

שם הבמה, מאלומה, נוצר מאותיות שנלקחו משמות בני משפחתו: : אמא מארג'י, אביו לואיס ואחותה מנואלה. שמו המקורי הוא חואן לואיס לונדוניו אריאס.

 

מחירי הכרטיסים נעים בין 350 ש"ח ל1190 ש"ח באזור הvip. מכירת הכרטיסים תחל היום ביום רביעי 7.3.18 בשעה 19:00 באמצעות משרד "לאן".