האם זה יהיה ה"דספסיטו" החדש?

מייגן טריינור מואסת בתירוצים, ג'יי באלווין בשיר רגאטוני חדש, ריקי מרטין מריע לאהבה חופשית ואיגי אזליה וקוואבו בלהיט חדש ונוצרי במיוחד. סיכום מוזיקה בינלאומית

ג'יי בלבין
ג'יי בלבין | צילום: יוטיוב

ללא תירוצים. מייגן טריינור, ה"ילדה הטובה" של הפופ האמריקאי, שחררה השבוע פנינה קיטשית, מתוקה ונוסחתית הנשמעת כיצאה מתוך האייטיז-ניינטיז הזוהרים - No Excuses שיר קליט, קצבי ומתוק מדבש המשלב דיסקו, Fאנק ודאנס פופי שזכה לקליפ בו נראות לא מעט מייגן טריינוריות רוקדות ומטיחות במאזינים: "נגמרו התירוצים!"

 

ג'יי באלווין, שבשנה שעברה הפגיז עם הלהיט Mi Gente, מסרב לשחרר את הרגאטון מעורקיו וממשיך לפזמו במקום הבטוח שלו מבלי לנסות לצאת מהנוסחתיות ומהמקום הבטוח שלו ומשחרר השבוע את Ahora, שיר רגאטון רומנטי אמנם, אך ללא פזמון קליט מדי ולא שיר שיעקוף בהצלחתו את קודמו, על אף שקליפ על אהבה שנרקמת במועדון ריקודים תמיד מוכר.

 

עוד כוכב לטיני שהחליט "למכור נשמתו" לטרנד הרגאטון הוא לא אחר מאשר ריקי מרטין שחבר לוויסין ויאנדל לשיר - Fiebre שיוצא 6 שנים לאחר שיתוף הפעולה של שלושתם בשיר Frio. השיר, קצבי וסקסי עם פזמון קליט, כולל קליפ חושני הממשיך במסורת הבחורות המענטזות לצידו של מרטין אך עם אלמנטים של מרטין מלטף את עצמו וגבר מלטף בחושניות גבר (המעיד על השלמתו של מרטין עם יציאתו הרשמית מהארון לפני כשמונה שנים) כשעל כולם מרחפת אהבה ללא תנאים או גבולות.

 

להיט השבוע ללא ספק שייך לאיגי אזליה וקוואבו - Savior המציג פופ קצבי ומחוספס עם קליפ מעניין המתרחש בכנסייה ובשאר ה"אטרקציות" שבה: צלבים זוהרים, תא וידאו, אזליה בלבוש חושפני יושבת על כסא הכומר הראשי וכמרים מסתובבים ופורטים על עוגב וכפינאלה טבילה נוצרית במים הקדושים. קליפ מעניין אך שיר מעניין עוד יותר!

 

מיטה באמצע מדבר, צעירים וצעירות רוקדים את החופש ביום שמש קיצי ושיר ערש שרחוק מלהיות כזה מוגש בפופ קליט ומעט נוסטלגי מרכיבים את שירם החדש של הזמרת-שחקנית הבריטית פאלומה פיית' והמפיק המוזיקלי סיגאלה - Lullaby, שיר שמבלי להכביר במילים, עושה טוב על הלב, גם אם אינו הכי עכשווי מוזיקלית.