מוגזם: סטפן ועברי לידר בשיתוף פעולה שאתם חייבים לראות

סטפן לגר חובר לעברי לידר עם גרסה חדשנית לשיר "מוגזם", אז אם תמיד חלמתם לראות את עברי לידר רוקד היפ הופ - זאת ההזדמנות שלכם

סטפן ועברי לידר בגרסא חדשנית לשיר מוגזם
סטפן ועברי לידר בגרסא חדשנית לשיר מוגזם | צילום: יח"צ

מוגזם נכתב על ידי לידר בשיתוף קובי שמעוני - סאבלימינל, החבר החדש לשולחן השיפוט באקס פקטור. הקליפ המלווה את השיר צולם בקייב בבימויו של רומן בוצ'אצקי. לצדו של לידר מככב אחיו הבכור עמיאל.

 

עברי לידר: "מוגזם מדבר על חוויית היציאה מאזור הנוחות שלנו לטובת חיים מסוג אחר שאינם חלק משגרת היומיום. היכולת לעוף עם הדמיון, להקצין את החלום ולקחת אותו למקום שאין לו היתכנות אמיתית. לקחתי את הטקסט הזה שסאב ואני כתבנו וסביבו בנינו, רומן ואני, את הקליפ. בעולם חלומי, אבסטרקטי, פסטלי, זוגות שונים רוקדים, חלקם באופן מוגזם, תוך שהם שומרים על קשר ושיתופיות פיזית ותנועתית. החוויה לעבוד עם אחי הבכור לראשונה בחיי ובחייו הייתה עוצמתית ומיוחדת ולתחושתי זו רק ההתחלה של דברים שנעשה בעתיד ביחד".

 

סטפן המככב באור הזרקורים מזה כשנה, הספיק להוציא להיטים חסרי תקדים שנשמעו ונצפו ברחבי הארץ ובחו"ל והגיעו למיליוני צפיות ביוטיוב. יחד עם זאת הביא לארץ את תרבות אתגרי הריקוד שבמהרה כבש איתה את המדינה כולה. הקליפ המקורי כבר עשה למעלה מ-3 מיליון צפיות.