כל האמת בפרצוף: מושיק עפיה משתף פעולה עם שי חי ותניה בקליפ חדש

מושיק עפיה חוזר עם שיר חדש, המלווה בקליפ בהשתתפות הקולגות ל"האח הגדול" - שי חי, תניה ודודו מעפולה, וגם האולטראס וקאסט של דוגמניות

מושיק עפיה ושי חי
מושיק עפיה ושי חי | צילום: יוטיוב

 

מושיק עפיה, מחלוצי הפופ הים תיכוני בניינטיז, שבימים אלה סיים להצטלם לעונתה השלישית של "היחידה", חוזר עם שיר חדש ומצוין - "זה לא עושה לי כלום", שכתבו והלחינו משה בן אברהם ומאור תיתון. בשנתיים האחרונות לא עשיתי חיים קלים לעפיה, כמבקר, שיריו פחות נגעו לליבי, נשמעו לי כמסחרה ממוחזרת וניסיון קלוקל להתחקות אחר טרנדים חולפים ועל אף שיריתי לא פעם חרב פיפיות אני מוכרח להודות שבשיר החדש, עפיה גרם לי לאכול את הכובע ולהתאהב במוסיקה שלו מחדש.

 

בשיר החדש עפיה נשמע במיטבו, עם שיר קליט וקצבי מהאזנה ראשונה ונשמע כמו מושיק עפיה הטוב והאהוב שלמדתי לאהוב לאורך השנים, מושיק עפיה שלא מסתנוור מטרנדים והולך עם הלב שלו ובביצוע מלא נשמה מצליח לרגש ולצמרר.

 

 

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

איך נשמע שיתוף הפעולה של אליעד נחום ושלומי שבת?

אחרי 8 שנים של סכסוך מדובר: אייל גולן ואליקו עשו סולחה

כוכב הרגאטון Wisin מגיע לישראל

 

השיר החדש זכה לקליפ קרנבל מיוחד בהשתתפות חבריו של עפיה: מישל טרוני, שי חי, תניה, דודו מעפולה, האולטראס וקאסט דוגמנים ודוגמניות שמפרגנים לעפיה ומלווים אותו נאמנות בדרכו החוזרת אל הפסגה.

בקרוב צפויה לעלות ב-HOT עונתה השלישית של "היחידה" בה מככב עפיה לצד חבריו שי חי, מישל טרוני, האולטראס, סטלוס ודורון מירן, טילטיל, ירון ברלד ועוד והשיר הוא יריית פתיחה מוצלחת כהכנה למעלליו הצבאיים של עפיה.