מירי מסיקה מצמררת בשיר מקורי

ג'יין בורדו מוציאים שיר קאנטרי, שאיך אפשר שלא להתאהב בו? מצד שני, פאר טסי מדשדש עם שיר משעמם. חדשות המוסיקה

מירי מסיקה,
מירי מסיקה, | צילום: מתוך הסרטון גשם
צילום: יח"צ

 

השבוע, בערב בו יצא שירם החדש של סטטיק ובן אל ("טודו בום"), הגיע אל שולחני הסינגל החדש של פאר טסי (נו, זה ששר פעם על "דרך השלום", זוכרים? תעשו גוגל) ולפתע אפפה אותי תחושה מוזרה, תחושה שלאחרונה רודפת אותי לא מעט, שהמוסיקה הים תיכונית נשמה נשימתה האחרונה והודיעה בצער רב על סופה המר.

 

בהספד שנשא טסי לזכר תהילת ה"זמר של להיט אחד", הוא לבש חליפה חגיגית, עישן סיגריה אחרונה והכניס אותי אל הקליפ החדש שלו - "גדולה מהחיים Hey Yo" ששבר שיא חדש במונחים של טראש ממוחזר, מאולץ, משעמם בצורה משוועת ונטול רגש, נשמה ועניין.

 

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

הכירו את עפרי קירל, אח של נועה

נועה קירל תשחק בהצגה לצד עוז זהבי, עמוס תמם ועומר דרור

נחשף: כך נולד "בואנה ג'ורדי הגזמת"

 

מלבד פזמון גרוע של Hey Yo באנגלית קלוקלת עם תוספת מיותרת של "נה נה נה נה", השיר משדר תחושה שהקריירה של טסי הגיעה לקיצה ועם רצף של סינגלים כושלים שרק מורידים את המוניטין שלו לתהום הנשייה, אם טסי ימשיך כך, נדמה שאפילו גוגל יסרב להזכיר לנו מי הזמר ששר על "דרך השלום" והיה פעם מישהו, לפני שנכנע לסגנון שאינו הולם אותו או את מידותיו ושפוט של מיינסטרים שאבד עליו הקלח.

 

 

 

טסי לא היחיד ש"איבד את זה" כמעט סופית וצריך להתחיל לחשוב על קריירה חלופית, הזמרת אתי ביטון (זו מ"היחידה", אם מישהו זוכר) ממשיכה לבחור שירים רדודים ולא מעניינים ולנסות, ללא הצלחה, להמציא עצמה מחדש והשבוע ניסתה לעשות זאת עם סינגל חדש ומשותף עם ג'הבי (אשר אלקובי) ועומרי "69" סגל, סוג של הזייה רגאטונית ים תיכונית שנשמעת כשרבובי ביטים ומילים שנותרו בחדר העריכות ויצרו יחד שיר שאינו עומד באף סטנדרט. שיר שמוטב היה לגנוז ולשכוח מקיומו.

 

 

אם נניח לרגע בצד את האפיזודות המיותרות ממעללי ביטון, טסי ושות', מומלץ לכם בחום להאזין לסינגל החדש של מירי מסיקה - "חייאתי", לא לא מדובר בעוד קאבר עלוב ללהיט של נסרין קדרי (על אף שבחירת שיר זהה היא שגויה וצעד לא הכי נבון במיוחד), אלא בשיר מקורי שכתבה מסיקה יחד עם דודי בר דוד ובו מגישה בקולה העוצמתי והחד פעמי בלדה אוריינטלית מצמררת ומרגשת ברומנטיות עדינה ורכה עם פזמון קליט ונוגע ללב.

 

 

לקראת האלבום החדש, להקת ג'יין בורדו הוציאה סינגל כפול: צידו האחד כלל גרסה עברית בתרגומה של דורון טלמון ל"צ'לסי הוטל" של לאונרד כהן שהפך ל"קולנוע לב" וצידו השני כולל שיר מקורי בניחוח קאנטרי פולק ישראלי שרמנטי - "כמו בהתחלה", הממשיך את הקו הידוע לטוב של הלהקה השומרת על אותו סגנון מוסיקלי מבלי לקרוץ ימינה או שמאלה ומבלי להתמסר לאלוהי המיינסטרים, מה ששומר על הייחודיות הבתולית והקסומה של ההרכב.

 

 

צפו: הקליפ החדש של נועה קירל לסרט החדש בכיכובה - "כמעט מפורסמת" .