עכשיו זה רשמי: הראפר המצליח בעולם, ליל וויין, מגיע להופעה בישראל

ליל וויין, אחד מאמני הראפ וההיפ הופ הטובים בעולם וזוכה הגראמי לשנת 2017, מגיע להופעה חד פעמית בארץ בחודש אוגוסט. לכל הפרטים

ליל וויין
ליל וויין | צילום: יחצ

ליל וויין הוא אחד מאמני הראפ וההיפ הופ המצליחים בעולם. במהלך הקריירה שלו זכה בחמישה פרסי גראמי, האחרון בסדרה נקטף בשנה האחרונה, בביצוע הראפ הטוב ביותר עם השיר "No problem". הוא יגיע להופעה חד פעמית בישראל בחודש אוגוסט הקרוב בתאריך 24.08.17 ויופיע באמפי פארק ראשון לציון.

 

רק השנה וויין עשה כמה שיתופי פעולה שזכו להצלחה מסחררת וביניהם הלהיט: "I am the one" עם ג'סטין ביבר ודיג'יי חאלד. השיר זכה ל-50 מיליון צפיות ביוטיוב, תוך יומיים בלבד. הלהיט השני שהוציא לפני כחודש היה "Light my baby up" עם ניקי מינאז' ודיוויד גואטה וזכה ל-12 מיליון צפיות ביוטיוב תוך זמן קצר. בשנה שעברה, וויין הוציא אלבום נוסף הנקרא "FREE WEEZY" והושמע יותר מ10 מיליון פעמים בשבוע הראשון. האלבום הזה, כמו ששמו מעיד היה אלבומו של ליל וויין החופשי - חופשי מכבלי הלייבל שלו, חופשי מכל סכסוך או השוואה לראפר אחר. וויין המשיך לייצר להיטים ולהיות ראפר מצליח ואף החתים ללייבל שלו "CACH MONEY" את דרייק וניקי מינאז'.

 

מחירי הכרטיסים במכירה מוקדמת:

דשא - 289 ₪ , גולדן רינג - 389 ₪

 

מכירת הכרטיסים תחל היום בתאריך 16.05.17 באמצעות קופות ת"א בטלפון 2207* או באתר