"אני לא בתחרות עם נועה קירל ועדי ביטי": זמרת הפופ שכובשת את ישראל

הפופ הישראלי התקמבק בענק בשנים האחרונות, ודניאל לוי עולה על הגל ומראה לכל מי שצריך שהיא פה כדי להישאר. עם שני להיטים בידיה ונוכחות בולטת ברשתות החברתיות, היא מפרגנת לחברותיה לז'אנר המוסיקלי: "אני לא חושבת שאני בתחרות איתן, יש מקום לכולן"

הזמרת דניאל לוי
הזמרת דניאל לוי | צילום: פזית גואטה

אחרי שנים כל כך ארוכות בהן הוא עמד בצד, הפופ הישראלי זוכה לעדנה מחודשת עם אין ספור להיטים שתופסים לנו את האוזן בלי שום בושה. בתוך ים זמרי הפופ שפועלים כיום בארץ, אחת הבולטות שבהם היא דניאל לוי הצעירה, שבידיה כבר שני להיטים גדולים ("בא לי לדבר" ו"להתפוצץ") שזכו למאות אלפי צפיות ביוטיוב.

 

"אני חושבת שהרשתות החברתיות הן פלטפורמה עצומה איתן אפשר לבטא את היכולות שלך ולגרום להרבה מאוד אנשים לראות את מה שאתה עושה, אין בזה שום דבר פסול", מספרת לוי על הדרך שלה. "זה אחלה מקום שבו אני מראה לאנשים את מה שאני עושה, את הדרך שאני עוברת".

 

הזמרת דניאל לוי
הזמרת דניאל לוי | צילום: פזית גואטה

לוי החלה את דרכה כמעין ילדת פלא שהשתתפה בילדותה במספר פסטיגלים. "עולם הבמה תמיד קרץ לי, גם כילדה מאוד קטנה, ופעם אחת נבחרתי גם כדי להנחות. באיזשהו שלב הבנתי שזה משהו מעבר לילדה שאוהבת לשיר ולרקוד. טעמתי מכל העולם אז אני יכולה להגיד שבגלל שעשיתי הכל, אז הדביקו לי את הטייטל של 'ילדת פלא'".

 

אם יש משהו שלוי לא מתכוונת להתכחש אליו, הוא לעובדה כי בחודשים האחרונים ישנן זמרות פופ צעירות מאוד שמנסות את מזלן בתחום. יש שיגידו שלוי היא מתחרה שלהן, אך היא ממש לא חושבת ככה: "אני לא חושבת שאני בתחרות איתן, אני חושבת שמה שהן עושות זה מבורך וכל הכבוד להן, הן מאוד מוכשרות. אני לא חושבת שיש מקום לתחרות כזו או אחרת, יש מקום לכולן וכל אחת מביאה את עצמה - והעיקר שהן עושות עבודה מעולה".

 

עולם המוסיקה הוא לא היחיד אליו לוי פונה, והיא פונה גם לעולם המשחק - אבל מגדירה את עצמה קודם כל כזמרת. "אני עושה מוסיקה והעוקבים ברשת מגיעים בעקבות זה, וזה מדהים", היא אומרת. "למדתי משחק, זה עולם שמאוד מעניין אותי, אבל המשחק זה ערך מוסף שגם עניין אותי. זה משהו שונה, חוויה מאוד מהנה".