פרסום ראשון: DJ Solomun מגיע לישראל

DJ Solomun, מי שנחשב לאגדה בז'אנר הדיפ-האוס, מגיע לישראל לרייב יום העצמאות. איפה יערך המופע וכמה יעלה כרטיס? כל הפרטים

DJ Solomun
Dj Solomun | צילום: יחצ

פסקה ראשונה

פרסום ראשון:  DJ Solomun האגדי, אחד הDJ'S המובילים בסצנת הדיפ האופ מגיע לישראל.

 

הDJ המצליח, שמופיע בפסטיבלים ברחבי העולם מה-Tomorrowland ועד ל- Ultra Miami ומחזיק ב-Residentsy (ליין המסיבות) הנחשב באיביזה במועדון הפאצ'ה האייקוני חוזר להרקיד אלפי בליינים שישתתפו במסיבת ענק לרגל יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל.

 

המופע יתקיים בערב יום העצמאות ה-69 (יום ב', 1 במאי 2017) אליו ינהרו כ-10,000 אנשים. לראשונה יתקיים פסטיבל ענק שיימשך עד אור הבוקר על גדות האגם בפארק הירקון תל אביב.

 

DJ Solomun  החל את דרכו כנער בבוסניה שקיבל מדודו קלטות שאסף ממועדונים שונים בעיר ובנקודה זו הבין שלמוסיקה גוונים שונים ולא רק השירים אותה משמיעים ברדיו.

 

בשנת 2005 החל לייצר מוזיקה ובסופו של דבר הקים חברת תקליטים מצליחה בשם Diynamic עם שותפו Adriano Trolio. בשנת 2011 זכה בתואר רמיקס השנה "-Around Noir & Hayze's" וזכה לפופולאריות שנסקה לגבהים חדשים. בדרך זכה לפרסים על היותו ה-DJ הבינלאומי הטוב ביותר.

 

סיפור ההצלחה החל בשנת 2013 במסיבות של איביזה שהפכו לאירוע מכונן כל שבוע וסחפו את הקהל למסע מרתק. האני מאמין שלו הוא "עשה זאת בעצמך" ודואג לייצר תשוקה על רחבת הריקודים בעזרת מגע רך, ריקוד קטן ומחויבות כנה.

 

את המופע יפיק רונן מיילי הפקות ממייסדי מועדון החתול והכלב ויו"ר איגוד הברים והמועדונים בישראל שהיה ממארגני האירועים של ליידי גאגא וג'סטין טימברלייק בישראל. זו השנה השלישית שהמופע ייערך בשיתוף פעולה עם מותג הרכב SEAT כנותני החסות הראשים ובעזרתם של אנשי תעשייה מקומיים ממועדונים תל אביביים: הברקפסט, טיילור מייד, דא דא, החתול והכלב, בית הפסנתר ובית מעריב.

 

מכירת הכרטיסים תחל בחמישי הקרוב, ה02.03 בשעה 14:00.

 

מחירי הכרטיסים: 159-229₪, כרטיסים יהיה ניתן לרכוש כאן

 

Solomun Aftermovie from Ariel on Vimeo.