טקס פרסי הגראמי: אדל ודיוויד בואי הם הזוכים הגדולים

הטקס הגדול של פרסי המוזיקה התקיים הלילה בלוס אנג'לס והכתיר שני מנצחים גדולים: הזמרת אדל שזכתה בפרס אלבום ושיר השנה והזמר המנוח דיוויד בואי שזכה בפרס אלבום ושיר הרוק. מי היו הזוכים הנוספים ואיזו תקלה קרתה לאדל בשידור חי?

אדל זוכה בפרס הגראמי
אדל זוכה בפרס הגראמי | צילום: רויטרס

טקס פרסי הגראמי ה-59 שנערך הלילה (שני) בלוס אנג'לס הכתיר מנצחת אחת גדולה: הזמרת אדל שזכתה בחמישה פרסים כולל פרס שיר השנה על להיטה הענק "Hello" ואלבום השנה על "25".

 

שיר השנה של אדל גבר על להיטי ענק כמו "I Took a Pill in Ibiza" של מייק פוזנר, "Formation" של ביונסה, "Love Yourself" של ג'סטין ביבר ו-" Years 7".

 

אדל עלתה לבמה לשיר שיר מחווה לזמר ג'ורג' מייקל שהלך השנה לעולמו אבל אז קרתה תקלה, ואדל לא נשארה אדישה. "אני מצטערת. אני לא יכולה לעשות את זה ככה. אני מצטערת שקיללתי ומצטערת שאני מתחילה מחדש. אני לא יכולה לקלקל את השיר הזה", אמרה אדל והתחילה את השיר מחדש.

 

מנצח גדול נוסף היה הזמר דיוויד בואי שהלך לעולמו השנה, שזכה בשלושה פרסים על האלבום האלטרנטיבי הטוב ביותר עם אלבומו האחרון "Blackstar", שגם זכה בפרס שיר הרוק של השנה ובפרס הופעת הרוק של השנה.

 

גם מקומה של הדיווה ביונסה לא נפקד עם זכייה בפרס הקליפ הטוב של השנה על השיר Formation והאלבום העכשווי על "Lemonade". זוכים נוספים בטקס היו ההרכב "The Chainsmokers" על להיט ה-EDM המצוין "Don't Let Me Down" והראפר Chance the Rapper שזכה בפרס פריצת השנה ואלבום ההיפ-הופ של 2016.