איב אנד ליר מסבירים מה כן אפשר לשמוע כשמריצים אותם ברוורס

הצמד המוזיקלי שעלה לכותרות בהקשרים הלא נכונים, לאחר שגולשים גילו מסרים מוזרים בהשמעה לאחור של שיריהם, הגיעו לאולפן הצינור להסביר: "זה הכל שנאת חינם"

איב אנד ליר באולפן הצינור
איב אנד ליר באולפן הצינור | צילום: הצינור

כאשר גולשים הריצו אחורה את השירים של איב אנד ליר ומצאו בהם מסרים סמויים שנשמעו כמו סגירת חשבון עם אקסית, הם מיהרו להעלות את זה לרשת. כאשר הסיפור הגיע גם לתוכנית "הצינור", זה כבר הבהיל אותם - וכעת הם מגיעים לאולפן כדי להבהיר כמה דברים.

 

"זה דבר שקרי ולא קיים, ולא בדקתם. זה כאב לנו, זה חרה לנו", הם אומרים לנו. איב: "הופצה שמועה שבאחד השירים שלנו קיללנו בחורה מסוימת שאנחנו בחיים לא מכירים, שאמרו שהיא אקסית שלי, שזה לא נכון, לא היתה בחורה כזו. כשזה היה ביו-טיוב עוד זרמנו, כשזה הגיע אליכם ולעוד אתרים גדולים, זה כבר משהו אחר".

 

>> לכתבות נוספות במדור

"אני רוצה את זה מגיל 4": ליידי גאגא מגשימה חלום

ההפתעה שחיכתה לשלמה ארצי על הבמה בהופעה

מרגישים את הקצב? פאטבוי סלים מגיע לישראל

 

הם מסבירים מה כן אפשר לשמוע ברוורס בפזמון שלהם, ומתברר שגם בלי השראה מהביטלס ומ"Paul is Dead", יש שם משהו מכוון. אבל לא מה שחשבתם.

 

"השיר הראשון שלנו יצא לפני שנה - 'תמונת מצב', ואז בשיר השני, 'בשכונה של איב אנד ליר', נתנו את הפזמון של 'תמונת מצב' ברוורס. בשיר הבא, 'מכתוב', שמנו את הפזמון של 'בשכונה של איב אנד ליר' ברוורס".

 

השניים מספרים כי הצליחו לעצור בזמן את הסחף, אבל הרגישו חוסר ביטחון בגלל הסרטונים שהופצו עליהם. "אנחנו באים לשמח וזה מה שאנחנו עושים הכי טוב בעולם. לא חשבנו שיאמינו לסיפורים עלינו, אבל קיבלנו טלפון מחברת הבוקינג שאמרה לנו 'התקשרו אמהות שסגרו בר מצוות ואמרו - מה זה, אתם משתמשים במילים כאלה?'. למזלנו לא ביטלו הופעות, הסוכנים שלנו הסבירו להם. זה רק דמיונם הקודח של המאזינים, ושנאת חינם".