"אני רוצה את זה מגיל 4": ליידי גאגא מגשימה חלום

הליידי קיבלה את הכבוד הענק להופיע בזמן המחצית בסופרבול, אז מי האורחת המפורסמת שאולי תבוא לבקר ומה גאגא הולכת לעשות שלא נעשה קודם? לכל הפרטים

ליידי גאגא
ליידי גאגא | צילום: אינסטגרם

כמו מדונה וביונסה בשנים האחרונות- זו תהיה השנה ליידי גאגא שתככב במופע המחצית של המשדר הכי נצפה של השנה בארהב" איך הדיווה מתכננת להפתיע את המעריצים?

הליידי עובדת קשה בשבועות האחרונים - ההופעה הגדולה בקריירה של גאגא תמשך רק כרבע שעה - אבל מול קהל אינסופי, גאגא בת ה30 עוברת אימונים מפרכים עם הרקדנים שלה - מדי פעם עולה בימים האחרונים תמונה שלהם וברקע אוהל חזרות עם רחבת ריקודים שהוקמה אצלה בחצר הבית בלוס אנג'לס.

המופע עצמו יתקיים 3 שעות טיסה משם - באצטדיון הענק ביוסטון, טקסס. כל הפרטים נשמרים בסוד, כי כל הרעיון הוא להפתיע - אבל מישהו כבר הדליף על אורח מפתיע שיקפוץ אולי רק לשיר אחד. מהמרים על ביונסה. ביונסה, היתה כוכבת מופע המחצית בשנה שעברה - אבל הפעם כל זה קורה בעיר הולדתה- ולכן ההימורים הם עליה - ביחוד שהיא וגאגא אהבו לשתף פעולה בעבר.

באיצטדיון נבנית במה מיוחדת, אבל נטען שגאגא מתכננת משהו שאף אחד לא עשה בסופרבול מעולם- ולבצע חלק מההופעה על גג האצטדיון. ככה זה כאתה מקבל הזדמנות להגשים חלום שמלווה אותך כל החיים.

 

 

 

לינקים

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

>>אחרי הפדיחה עם המסוק באח הגדול: כוכב קיבלה הפתעה מהמשפחה

>>האח הגדול: האם יהיה לנו כאן את הרומן המוזר של העונה?

>>איזו הפתעה קיבל שלמה ארצי באמצע ההופעה?