אחרי נועה קירל ואגם בוחבוט: עדי ביטי משיבה מלחמה

כוכבת הפופ הצעירה מוציאה קליפ חדש עם כל האלמנטים המוכרים, אז מי מהשלישייה מובילה ביוטיוב ומה ההבדל בין ביטי לרוני סופרסטאר?

עדי ביטי
עדי ביטי | צילום: יוטיוב

נהיה צפוף בשלולית הילדות של הפופ הישראלי: תוך שבועיים שלושת התרנגולות של תעשיית המוזיקה מטילות קליפי זהב ליוטיוב. עדי ביטי עושה עכשיו את כל השואו המתבקש - היא נסעה למדבר יהודה לרקוד על קצה הצוק שם היא לרגע סוג של חאליסי גם בלי הדרקון וכעבור רגע היא מורידה את הכפפות במועדון קרב בקיצור: מדלגת על עולם הדימויים שהקהל שלה אוהב למחזר בכל הקליפים הגדולים. 

זה לא רק היא: עדי חוברת לגל הגדול של הזמרות מיד אחרי נועה קירל שבת 15 וחצי כמוה ואגם בוחבוט שרק בת 13- כולן הוציאו קליפים בשבועיים: מי שרוצה להיות בתחרות לא יכולה לנוח אפילו אם הוא רק תלמיד בתיכון.

ביטי תלמידת כיתה י, בדיוק בגיל שבו רוני סופרסטאר התחילה את הקריירה שלה. אבל אז, לפני 15 שנים, זו הייתה תופעה חריגה, היום הנערות שולטות בתעשיית הפופ המקומית. מה שלא השתנה זה הסגנון: הפרובוקציה היתה מסתבר כבר אז עם בגדים צמודים, כוריאוגרפיה קופצנית ושירי אהבה מתוקים.

 

>>לעוד כתבות שאולי יעניינו אתכם:

ביונסה חושפת את חייה בתמונות שטרם נראו

יצא טריילר חדש ל"חמישים גוונים של אופל". צפו

 

רוצים להיות מעודכנים בחדשות החמות כל הזמן? עקבו אחרינו בפייסבוק

 

עוד משהו אחד משמעותי השתנה - אפשר לומר שרוני הקדימה את זמנה- ולא לטובה דווקא: את הקליפים של אז, כמעט לא היה איפה לשדר, איפה לראות- פה ושם איזו תכנית טלויזיה מראה קטע, קצת בערוץ המוזיקה הצעיר שרק קם. היום קליפ כזה יזכה תוך ימים ספורים למאות אלפי צפיות ביוטיוב, שאולי אפילו יכניסו מספיק כסף אולי לכסות את עלותו ויתדלקו את התחרות הלא סמויה בין הבריטניות והכריסטינות החדשות: בינתיים אגם בוחבוט מובילה עם 827 אלף צפיות, נועה קירל כמעט חצי מיליון צפיות מאחוריה והיום ייצא החדש של ביטי ויצטרף לתחרות.

 

צפו בקליפ המלא: