סופית: ג'סטין ביבר יגיע להופעה בישראל במאי

כוכב הפופ הבינלאומי ינחת בישראל בשיא הקריירה המוסיקלית שלו להופעה חד פעמית בפארק הירקון ב-3 במאי, אז כמה זה יעלה לכם? הנה כל הפרטים

ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר | צילום: יח"צ

ג'סטין ביבר מגיע לישראל להופעה אחת בלבד במסגרת PURPOSE WORLD TOUR, סיבוב הופעות עולמי הנושא את שמו של אלבומו האחרון שמכר 640 אלף עותקים תוך שבוע בלבד והפך לאלבום הכי נמכר שלו.

ביבר יופיע בישראל ב-3 במאי בפארק הירקון במופע מושקע עם להיטיו האחרונים "love yourself" ו "sorry" וכן עם הלהיטים "baby" ו "as long as you love me". על הגעתו לישראל אחראי המפיק מרסל אברם, שהביא לישראל בין היתר את האמנים מייקל ג'קסון, לאונרד כהן, אלטון ג'ון, פול סיימון ועוד רבים אחרים.

 

>>לעוד כתבות שאולי יעניינו אתכם:

המפיק שוקי וייס יוצא נגד רוג'ר ווטרס: "אתה צבוע"

זה כאן: צפו בטריילר המלא לסרט של וין דיזל והכדורגלן ניימאר

 

מרסל אברם: "כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי מצליח, אני גאה להביא לישראל את ג'סטין ביבר, האמן הבינלאומי של הדור החדש, הזוכה למיליוני מעריצים בכל הגילאים ברחבי העולם. מדובר באחד מהמופעים הנמכרים ביותר בכל העולם, הגדולים, המושקעים והמרשימים שנראו עד כה בישראל ואנו צופים לקהל מגוון ורחב של עשרות אלפים".

 

צילום: Getty Images

ביבר, שנולד באונטריו שבקנדה, החל בילדותו ללמוד לנגן על פסנתר, גיטרה ותופים. בגיל 12 השתתף בתחרות כשרונות מקומית בשירה. אימו העלתה סרטון וידאו מהתחרות ליוטיוב ומאז המשיכה להעלות מדי פעם סרטונים בכיכובו של בנה.

 

סקוטר בראון, שהיה הראשון לזהות את כישרונו של ביבר, יצר קשר עם אמו ולקח את הילד בן ה־13 לאטלנטה להקליט סקיצות. במאי 2009 יצא הסינגל הראשון שלו, "One Time", שזכה להצלחה גדולה. ביבר המשיך להקליט ובינואר 2010 הוציא את "Baby" שהפך ללהיט ענק. בגיל 16 זו כבר הייתה עובדה: ביבר הפך לאחת ההצלחות הגדולות בעולם הפופ.

 

היום ג'סטין ביבר הוא האמן עם הכי הרבה עוקבים בטוויטר - 90,149,014 מיליון, האמן עם ערוץ המוסיקה הרשמי הנצפה ביותר ברשת - 13,518,849,954 מיליון צפיות והאמן עם הכי הרבה אזכורים בערוץ מוסיקה ביוטיוב.

 

המיזם הישראלי Bkstg מאפשר החל מהערב לחברי מועדון המעריצים של ג'סטין ביבר להזמין כרטיס להופעה שלו במאי בארץ הרבה לפני כולם. המכירה המוקדמת החלה היום ב20:00 ועד מוצ"ש!

 

Bkstg הינו מיזם ישראלי שהוקם בשנת 2014 ע"י רון צוקרמן ואורי בירנבאום. Bkstg נועדה לחבר בין אמנים וחובבי מוזיקה ותציע בין היתר שירותים של פרסום שירים ואלבומים, ומכירת מוצרים נלווים. כמו כן, מאפשר המיזם רכישה מוקדמת לחברי מועדון מעריצים. Bkstg מנהלת את מועדוני המעריצים הרשמיים של אמנים בינלאומיים רבים, ביניהם ג'סטין ביבר, אריאנה גרנדה, אירוסמית, Usher ו-, Maroon5, וכן מכרה כרטיסים בעשרות מיליוני דולרים להופעות של אמנים אלו ונוספים בשנה האחרונה. זו הפעם הראשונה ש-Bkstg מציעה את השירות בישראל.

 

אז כמה זה יעלה לכם?

 

מחירי כרטיסים:
דשא - 350 ₪
גולדן רינג - 790 ₪
VIP LOUNGE (ללא מקומות ישיבה) - 1190 ₪ מחיר הכרטיס כולל שתייה קלה, יין ובירה

היום (חמישי) בשעה 20:00 תפתח מכירה באתר לאן למועדון המעריצים הבינלאומי, פתיחת מכירה לקהל הרחב תתקיים במוצאי שבת ה-10.12 בשעה 19:00 באתר לאן וביום ראשון החל מהשעה 9:00 בבוקר ב-8780*

כרטיסים וחבילות VIP ניתן לרכוש באתר לאן : https://www.leaan.co.il/
פרטים נוספים ניתן למצוא באתר: www.justinbieber.co.il