נועה קירל בראיון מיוחד: "אני הרבה מעבר לגימיק"

נועה קירל מוציאה שיר חדש עם קליפ בוגר ומוכיחה שהיא כבר לא צריכה פרובוקציות כדי שתקשיבו למוזיקה שלה, "עשיתי שינוי, אני יותר בוגרת ומקצועית"

נועה קירל
נועה קירל | צילום: דניאל אלסטר

קליפ

נועה קירל (15) מסכמת את שנת 2016, שנת הפריצה הגדולה שלה למוזיקה הישראלית בקרב בני נוער. היא הוציאה לאור את הסינגלים "רק אתה" ו"חצי משוגע" ששודרו בכל תחנות הרדיו וקיבלו מילוני צפיות ביוטיוב וזכתה בתואר זמרת השנה בטקס נבחרי הילדים לשנת 2016.

 

אז האם נועה קירל עוברת שינוי או שזה אולי מסע התבגרות? הקליפ החדש שלה לשיר "תן לי סימן", הוא הכי רגוע בהיסטוריה הקצרה והמצליחה שלה; הקליפ כולו בשחור לבן וצולם בדרום תל אביב (בוים ע"י סתיו מרון מורג וגל אל-עד) מספר על מרדף אחר אהבה בין גבר לאישה במסיבת רוקנרול חשוכה בתל אביב.

 

תפסנו את נועה לראיון מיוחד לכבוד צאת הקליפ החדש:

 

איך הקליפ החדש שונה מהקליפים הקודמים בעינייך?

 

"הקליפ החדש הרבה יותר בוגר ומקצועי מבחינתי, עשיתי בשבילו הרבה חזרות, הרבה עבודה וריקודים. בשיר הזה באמת הייתה סוג של עליית מדרגה בתהליך האישי שלי, עשיתי שינוי מקצועי".

 

נועה קירל
נועה קירל | צילום: צילום מסך-

עם מי את חולמת להופיע לעשות דואט?

 

"החלום הכי גדול שלי זה לעבוד עם ריהאנה, אני מאוד מתחברת לסגנון שלה, לקליפים, למוזיקה. לגבי עבודה עם מישהו בארץ, בוא נגיד שימים יגידו. יש דברים על הפרק".

 

לאורך כל הקריירה שלך יש הרבה בביקורת על כך שאת צעירה מידי בשביל מה שאת עושה ושהקליפים שלך פרובוקטיביים מידי, מה דעתך?

 

"בהתחלה זה באמת נכתב הרבה, אבל מאז הרבה דברים קרו - נכנסתי לפלייליסט של גלגלצ ואנשים ראו שמדובר הרבה מעבר לגימיק, שאני אמנית אמיתית ומצליחה. בקליפ החדש רואים שאני לא עושה משהו מיוחד כדי שישימו לב אליי, זה פשוט בא טבעי".

 

ריהאנה
ריהאנה | צילום: צילום מסך

מה התוכניות שלך לשנה הקרובה?

 

"יש הרבה, בעיקר להמשיך להופיע ולהקליט, לעבוד על האלבום הראשון שלי שייצא בשנה הקרובה. אני גם עובדת על סדרה חדשה בערוץ הילדים החדש של יס, סדרת נוער בסגנון האנה מונטנה בכיכובי בתפקיד הראשי ויש גם סרט בעבודה- "כמעט מפורסמת", שאמור לעלות בסביבות פסח".