נינט טייב איבדה שליטה?

תמיד אהבנו את הצד הרוקיסטי של נינט, אבל הביצוע שלה ללהיט של ג'וי דיוויז'ן נתן למקור טוויסט מזרחי מעולה שגרם לנו להתמכר אליו בתוך רגע

נינט טייב בהופעה עם סטיבן ווילסון בישראל
נינט טייב | צילום: ליאור כתר

 

נינט טייב פנתה כבר לפני שנים רבות אל עולם הרוק האלטרנטיבי, ולאט לאט הצליחה לצבור לעצמה קהל נאמן שהולך אחריה בגלל המוסיקה ולא בגלל המעמד הסלבריטאי שלה. סביר להניח שהקאבר המדהים שהיא עשתה לאחד הלהיטים הגדולים של ג'וי דיוויז'ן רק יוסיף לה עוד נקודות זכות.

 

ג'וי דיוויז'ן הבריטים פעלו בסך הכל 4 שנים, אבל ההשפעה המוסיקלית שלהם ניכרת עד היום. אולי זו ההתאבדות הטרגית של הסולן איאן קרטיס שהוסיפה להם הילה של אגדה, אבל גם סתם ככה, בפני עצמם, הם הוכיחו כבר בזמן אמת שהם פשוט מצוינים.

 

"She's Lost Control" היה אחד הלהיטים הגדולים מאלבומם "Unknown Pleasures", והוא הציג את הצד האפל והכל כך מוכר של הלהקה, כזה שנינט עצמה הושפעה ממנו לא מעט במוסיקה שלה. כשחושבים על זה קצת לעומק, זה רק מתבקש שנינט תבצע מתישהו קאבר ללהקה הזו, בטח ובטח לשיר כזה.

 

והיא עשתה את זה, ועשתה את זה בגדול! הגרסה הנינטית לשיר, שבעלה יוסי מזרחי עיבד והפיק אותו, היא בעצם שיר הנושא לסדרה הקומית "הכח שעריים" של היוצרים כנרת פלד-אמירי וגיל וינשטיין. הסדרה העצמאית עוקבת אחרי קבוצת כדורגל נשית שמנסה להיכנס לליגה המקצוענית, ולאחרונה הושק קמפיין מימון המונים לסדרה - והוא צובר תאוצה בקצב מרשים מאוד.


הגרסה המקורית של ג'וי דיוויז'ן ל-"She's Lost Control" >>

 

 

הביצוע של נינט לקלאסיקה הזו מעניק למקור טוויסט מזרחי מגניב במיוחד, והוא גם עובד מצוין עם הטיזר לסדרה שנראית כל כך כיפית וגם צפוי להיכלל באלבומה החדש שייצא בקרוב. אז כן, חברים, צריך להגיד את זה שוב: נינט טייב עשתה את זה עוד פעם - ובגדול.

 

לתמיכה בסדרה "הכח שעריים"


הקאבר המלא של נינט טייב ל-"She's Lost Control" >>