ויראלי: מארינה מקסימיליאן מסכמת 48 שנות שידור ציבורי בקליפ מרגש

על רקע קטעים מתוכניות מיתולוגיות של הערוץ לאורך השנים, מארינה מקסימיליאן שרה בביצוע מיוחד את "הבלדה לחדווה ושמוליק" בקליפ ישראלי מרגש, ראו הוזהרתם: צפויה צמרמורת

מארינה מקסימיליאן
מארינה מקסימיליאן | צילום: יוטיוב

הערוץ הראשון מציג קליפ מיוחד המסכם 48 שנות שידור ציבורי בביצוע מרגש של הזמרת מארינה מקסימיליאן לשיר הפתיחה של התכנית האהובה "חדווה ושלומיק"; הקליפ ולוח השידורים הן מחוות פרידה מרשות השידור. את השיר כתב יהונתן גפן, הלחין יאיר רוזנבלום וביצעה במקור מירי אלוני.

"הבלדה על חדווה ושלומיק", הינו שיר הנושא של התכנית העלילתית הראשונה בטלוויזיה הישראלית ואחת האהובות בכל הזמנים. במהלך השיר, אותו כתב יהונתן גפן והלחין יאיר רוזנבלום, חוזרת מארינה מקסימיליאן אל הרגעים הגדולים, הזכורים והחשובים מחמישה עשורים של הערוץ הראשון, בהם: ההכרזה על השידור הראשון בצבע, שלמה ארצי שר בפסטיבל הזמר והפזמון, טל ברודי שקובע שאנחנו על המפה לאחר ניצחון מכבי ת"א באליפות אירופה בכדורסל, יעל ארד זוכה במדליה הראשונה של ישראל במשחקים האולימפיים, חתימת ההסכמים עם מצריים וירדן, יציאת צה"ל מלבנון, "החמישייה הקאמרית" ,"היהודים באים", הזכייה של דנה אינטרנשיונל באירוויזיון ועוד.

 

מארינה מקסימיליאן
מארינה מקסימיליאן | צילום: רפי דלויה

הערוץ הראשון מציין בימים אלו 48 שנות שידור ציבורי בשורה של תכניות מיוחדות ונוסטלגיות שיציגו חמישה עשורים של עשייה טלוויזיונית מגוונת ואיכותית, המביאה את סיפורה של מדינה ישראל בחמשת העשורים כפי שבאה לידי ביטוי בעשייה הטלוויזיונית העשירה בחדשות, בדרמה, במורשת, בדוקומנטרי, בילדים, בתרבות, במוסיקה ובבידור.