כוורת, פינק פלויד ואואזיס: 8 הלהקות שצריכות להתאחד – ומיד!

רגע לפני האיחוד ההיסטורי של להקת "תמוז" הערב, אנחנו נזכרים בלהקות הנוספות שהיינו שמחים לראות אותם מתאחדים בקרוב, כי אין דבר כזה יותר מדי ממשהו טוב

אואזיס
אואזיס | צילום: יח"צ

כוורת
כוורת | צילום: ניקול דה קסטרו

פינק פלויד

נכון שב-2014 הם הוציאו אלבום חדש, אבל הוא התבסס על חומרים שהוקלטו ב-1993. וכן, הם גם עשו הופעת קאמבק אגדית ב"לייב 8" ב-2005, וזו רק עשתה לנו חשק לראות אותם שוב על הבמה, כמו שצריך. אז אולי דייוויד גילמור ורוג'ר ווטרס לא ישובו להיות חברים טובים כבעבר, אבל תמיד אפשר לקוות שזה יקרה, לא?

הסמית'ס

רק לאחרונה מוריסי, סולן הלהקה, הגיע לישראל ונתן פה שתי הופעות מצוינות, אבל אם נהיה כנים כנראה שיש סיכוי גבוה יותר שמוריסי יקנה איזו וילה בקיסריה מאשר שהסמית'ס יחזרו כדי לעשות לנו אושר דכאוני במיוחד.

הווייט סטרייפס

לקח זמן עד שמג וג'ק ווייט התפרסמו, אבל כשזה קרה הם השתלטו על עולם הרוק בסערה. בזמן היחסית קצר בו הצמד פעל הם הוציאו אלבומים נהדרים אחד אחרי השני, והודעת הפירוק שלהם היממה את עולם המוזיקה בתדהמה. סביר להניח שהשניים לא יתאחדו בקרוב, בעיקר בעקבות קריירת הסולו המצליחה של ג'ק, אבל תמיד אפשר לקוות בלב לעוד איזה ריף גיטרה שיחרוך לנו את האוזן, לא?

כוורת

טוב, הם כבר עשו כמה הופעות איחוד גדולות ומדוברות במיוחד, האחרונה שבהן בקיץ 2013, ונכון שדני סנדרסון אמר שזו הייתה ההופעה האחרונה בהחלט של הלהקה, אבל בואו נהיה ריאלים - אנחנו אוהבים את כל חברי כוורת בצורה שווה, כולם מוסיקאים מוכשרים במיוחד, אבל איך אפשר שלא להתפלל ליום שבו הם יחליטו להתאחד?

אואזיס

רוצים לדעת מהי הסיבה האמיתית לכך שאואזיס התפרקו? אגו. לא משנה מה יגידו לכם, האגו של האחים נואל וליאם גלאגר, הצמד הסופר מוכשרת שהוביל את הלהקה הזו, הוביל לריבים אינסופיים בין כל חברי הלהקה בכלל ובין האחים בפרט. זה היה עניין של זמן עד שהם יתפרקו, וזה באמת קרה ב-2009. אם יש להקה שאנחנו יודעים שכנראה ולעולם לא נשמע ממנה שוב, אז זו האחת.

לד זפלין

עוד אחת מהלהקות הגדולות בהיסטוריה שכל כך היינו שמחים לראות מתאחדת על הבמות, או אפילו מקליטה חומרים חדשים, אבל נראה שגם זה לא יקרה אי פעם משלל סיבות. כנראה שלנצח ניאלץ להסתפק בלהיטים הגדולים ובאלבומים של הסולן רוברט פלאנט.

R.E.M

לפעמים זה מרגיש כאילו מדובר בלהקה שלא מוערכת מספיק בהיסטוריה של הרוק. נכון, המעבר שלה מהרוק האלטרנטיבי למיינסטרים יכול להילמד בספרי ההיסטוריה, אבל כשחושבים על R.E.M. עולה גם המחשבה שהם היו להקה ממש טובה ולא יותר מזה. אז זו טעות, והאלבומים המשובחים שהם הוציאו במשך השנים יוכיחו את זה, ובעיקר יגרמו ללב שלנו לרצות לשמוע מהם עוד כמה שירים חדשים ויפהפיים.

היי פייב

אחרי הרבה ספקולציות ושמועות, להקת הבנים הישראלית הגדולה ביותר הודיעה על איחוד בפברואר האחרון. לצערנו הרב, האיחוד בוטל בשל מצבו הבריאותי של אמיר פרישר גוטמן, שתחילה התגלה כי הוא חולה בסרטן אך בהמשך התברר כי אבחון המחלה היה שגוי וכי יש לו מחלה דלקתית. אנו מאחלים לאמיר ולשאר הבנים בריאות שלמה, ומקווים שיבוא היום ונראה אותם עולים ביחד על הבמה.