האם צביקה פיק יעזור לנועה קירל לכבוש את העולם?

שלוש דיוות במפגש בין דורי: צביקה פיק מארח את חובי סטאר ואת נועה קירל למופע משותף ורואה בקירל הרבה מאוד פוטנציאל, "היא שרה כמו בחו"ל". צפו

לפני המהפך המזעזע
לפני המהפך המזעזע | צילום: אינסטגרם

צביקה פיק מארח את חובי סטאר ואת נועה קירל למופע משותף, ולדיוות הצעירות, יש עוד הרבה מה ללמוד מזקן השבט' למשל - לא לקרוא לו ככה אם VI לא רוצות להסתבך. למופע החדש של צביקה פיק עם חובי סטאר ונועה קירל קוראים "מופע הדיוות"- אבל צריך להיות מאחורי הקלעים כדי להבין עד כמה זה נכון...

אל תצפו לראות אותם שרים יחד על הבמה - הסולמות המוזיקליים שלהם לא מסתדרים - אז כל אחד עושה את שלו בתורו - חובי ונועה שרים כל אחד 2 קאברים לצביקה ושיר אחד שלהם - המאסטרו יודע היטב שקצת דם חדש מביא איתו הרבה לייקים - ומחדש את הנעורים.

 

גם בחיים האמיתיים צביקה מוקף לאחרונה בילדים - חוץ משתי בנות ובן בוגרים ושני נכדים יש לו ולשירה בבית עוד שני קטנים, "אני אבא כבר כמה עשרות שנים", אומר פיק, "אבל אכן התינוקות החדשים מהממים. ניל הוא בן חמישה וחדשים וטים הוא בן שנתיים וכל היום אבא ואבא וחיתולים ומוצצים וזה עשה אכל וזה עשה גרעפס וזה לא אז אני עסוק מ 6 בבוקר".

הבנות של צביקה, חלמו בעצמן בגיל 15 להיות זמרות כוכבות: אבל בגיל 30, האחיות פיק ממש לא שם. אולי אם היה להן אבא כמו של נועה קירל, זה היה נראה אחרת היום, "נועה שרה כמו בחו"ל", אומר פיק, "אני שומע אותה ואני שומע זמרות..." עוד 4 הופעות כבר נקבעו לשלישיית הדיוות - בתקווה להמשיך את הטור גם הלאה- בתנאי כמובן שכל האגו הזה יצליח להסתדר על במה אחת לאורך זמן.

 

לינקים

כתבות נוספות באותו נושא:

חדשות ענקיות בשביל עדן בן זקן

סיה בפארק הירקון: ההופעה הכי מאתגרת שהייתה כאן. ביקורת הופעה