לאלון אולארצ'יק יש חדשות לא טובות למעריצי כוורת

בחור אנאלוגי בעולם דיגיטלי: אלון אולארצ'יק מספר על תוכנית הרדיו החדשה בהנחייתו, החיבור עם "קפה שחור חזק" וגם – מדוע כוורת לא תתאחד שוב בזמן הקרוב. ראיון לרגל 30 שנות מוסיקה

אלון אלוארצ'יק
אלון אלוארצ'יק | צילום: צילום מסך

30 שנות קריירת סולו, ואלון אולארצ'יק נשאר במקום. לא מבחינת התקדמות מקצועית, תחום שבו הוא חווה התעוררות מרשימה, אלא דווקא באופיו הנינוח והחביב עוד כשהיה חבר בלהקת כוורת, והתחבב כל כך על מעריציו הרבים.

מעבר להופעות הרבות בהן הוא מככב ברחבי הארץ, מפסטיבל הג'אז באילת ועד פסטיבל המוזיקה הקלאסית, הגיע אולארצ'יק לתוכנית הבוקר כדי לדבר על התחנות הבאות בקריירה, במיוחד על תוכנית הרדיו החדשה שינחה בערוץ FM 88.

>> לכתבות נוספות

ביקורת הופעה: אולארצ'יק נותן בראש

הזמרת צ'אקה קאן נכנסה לגמילה

כמו בריו? אגם בוחבוט משחררת סינגל חדש

בתוכנית ידבר האמן בעיקר על מוזיקה, וכשנשאל האם יבטא את תחושותיו לגבי עניינים על סדר היום הציבורי ענה: "אתה לא יכול להיות עם חצי רגל במים. או שאתה מתעסק בפוליטיקה ואחראי על כל מה שאתה אומר, או שאתה מוזיקאי וזמר ועושה את מה שאני עושה".

צילום: ליאור גולסאד

בנוסף, אולארצ'יק איכזב את מעריציה הרבים של להקת כוורת, שקיוו לאיחוד נוסף (במיוחד אלה שלא ראו את מופע האיחוד האחרון של הלהקה האגדית ב-2013). "אנחנו לא צריכים להתחיל כל פעם מחדש אחרי שאנחנו מסיימים", אמר.

כנראה שעיניו של הזמר כבר נשואות לעתיד, במיוחד לאחר ששחרר את "בעיניך", סינגל משותף לו ולהרכב הראפ המצליח "קפה שחור חזק". הזמר הרעיף שבחים על הצמד, שכתבו את חלקם בשיר בעצמם לצד הענק המוזיקלי: "הם נפלאים, מקוריים, שרים טוב, והם הכניסו אותי לפלייליסט של גלגל"צ".