רובי וויליאמס לבחורה בקהל: "אני יכול לגעת בך?"

במשך שעתיים וללא דקה מיותרת, רובי וויליאמס סחף את הקהל הישראלי בפארק הירקון. הוא ביצע את להיטיו הגדולים במגוון סגנונות ושילב מחוות מוצלחות לאמנים אחרים. אז מה הוא סיפר על ההתמכרות לסמים, מי באמת חילק את כל הבלונים לקהל וגם: איזה תגובה חיכתה לרוג'ר ווטרס? • ביקורת הופעה

רובי וויליאמס
רובי וויליאמס | צילום: סיוון פרג'

כ- 40 אלף איש הגיעו להופעה של כוכב הפופ הבריטי רובי וויליאמס, שהתקיימה אמש (שבת) בפארק הירקון. המופע שנמשך כשעתיים היה רב סגנונות מוזיקליים חוץ מפופ והקהל הנלהב רקד גם לצלילי רוק, סמבה, סווינג ואפילו ראפ. וויליאמס היה אנרגטי, שמר על אווירה משעשעת, ביקש מהקהל לשיר איתו לאורך המופע והקהל, שהכיר את הלהיטים מצוין, שר איתו מכל הלב.

וויליאמס פתח בשיר המתבקש "Let me entertain you", עבר ל- "Rock DJ" והיה ברור כי הולך להיות ערב עם אנרגיות חזקות. "Supreme" קיבל ביצוע סווינג נהדר והבמה קיבלה אווירת קברט ובהמשך הוא ביצע את "Freedom", הסינגל הראשון בקריירת הסולו שלו כשיצא לחופשי מכבלי להקת טייק דאת', תוך שהוא מדמה שיחת טלפון משעשעת עם ג'ורג' מייקל.

 

"Kids" היה מוצלח ואת החלק של קיילי מינוג בדואט המקורי החליפו זמרות הליווי של וויליאמס שעשו זאת היטב ובלטו בכישרונן לאורך המופע כולו. עוד בין הלהיטים שבוצעו היו "No Regrets", "Feel", Millennium"", ו-"Strong". אחראית על החימום של כל זה היתה נינט שהייתה בחירה מצוינת.

 

לעוד כתבות שאולי יעניינו אתכם:

מדהים: חיות לבקניות מוכיחות שהן לא פחות יפות!

צפו: 10 פוסטרים של סרטים שהיו נועזים מידי והוחרמו

 

רובי וויליאמס
רובי וויליאמס

כשהתקרב אל הקהל חייך ואמר: "אני לא רוצה לסבך אף אחד, אבל יש פה ריח חזק של גראס. אני כבר לא עושה את זה יותר," הקהל צחק ורובי המשיך, "עשיתי דברים בחיי. הייתי מכור לסמים, נכנסתי לגמילה, יצאתי, נכנסתי שוב, השמנתי, כתבתי שיר בשם 'Angels'  והנה אני פה היום".

 

וויליאמס בן ה-41 הוא איש משפחה היום, תמו אצלו הימים הקשוחים של הסמים והאלכוהול. וויליאמס סיפר במבט מאושר על שני ילדיו אשר הצטרפו אליו לסיבוב ההופעות הזה, תיאר שיחת לילה טוב שהייתה לו עם בתו, שר לה שיר ערש מול 40,000 איש, הקדיש לבנו צ'ארלי את השיר "Motherfucker", ואירח את אביו, פיט קוונוואי, לדואט קסום בשיר "Better Man".

 

אבל בכל פעם שהקהל הוקסם מהמשפחתיות שהפגין, כוכב הפופ הזכיר לו מי זה רובי וויליאמס האמיתי - הוא הוריד את החצאית ועמד בתחתונים, פלרטט עם הקהל במבט החצי מוטרף שלו, ועם בחורה אחת בשם ענת הוא לקח את זה צעד אחד קדימה ושלף אותה מהקהל אל הבמה. הוא שאל אותה מול כולם אם הוא יכול לגעת בה. "אוקי," היא השיבה והוא בישר לה שהם הולכים לבלות יחד במיטה. יחד איתה, כשראשיהם מציצים מעל וידאו ארט בצורת מיטה הוא ביצע את השיר "Candy," בזמן שהאפקטים יוצרים אשליה כי וויליאמס וענת משתעשעים במיטה. אפשר להגיד בודאות כי מעולם לא היה ריכוז כה גבוה של קנאה נשית בפארק הירקון.

 

רובי וויליאמס
רובי וויליאמס

המופע היה מלא במחוות שהשתלבו היטב עם להיטיו של וויליאמס כמו למשל "Royals" המגניב של לורד, "We will rock you" של קווין, טעימה מ "I still haven't found what I'm looking for" של U2 ועוד. אחד משיאי המחוות היה קטע מוצלח שביצע וויליאמס מתוך "Whole Lotta Love" של לד זפלין.

וויליאמס שואג "תל אביב, ישראל," וזה מספיק כדי שהקהל ייצא מגדרו, אבל הוא בוחר להחמיא באופן ספציפי ואומר משפטים כמו "כשישאלו אותי איך ישראל אני אגיד שהיא פאקינג מדהימה", ו- "מכל המקומות בהם אני מבקר בסיבוב ההופעות שלי, ישראל היא המקום שהכי רציתי להגיע אליו". הקהל היה מרוצה, בשורה הראשונה הוחזק שלט המיועד לקורא רוג'ר ווטרס והזמין אותו להתקשר למספר " go-fuck-yourself1-800"

"רציתי לראות אתכם, להרגיש אתכם ולדעת עליכם," אמר וויליאמס לקראת סוף המופע, "אני ארצה לבוא לכאן שוב כדי לבלות יותר זמן אתכם," הבטיח. "כשישאלו אותי איך הנשים בישראל," אמר בחיוך ממזרי, שתק לרגע וכתשובה פצח בביצוע מקפיץ במיוחד לשיר "Shout" של ה Isley Brothers.

 

רובי וויליאמס
רובי וויליאמס

ההדרן היה מרשים במיוחד ונפתח במחווה נוספת ומושקעת ללהקת קווין. וויליאמס ביצע את "Bohemian Rhapsody" לצלילי קולם של פרדי מרקורי ולהקתו, כשברקע הוקרן הקליפ המקורי של קווין על מסך ענק. לאחר מכן ריגש וויליאמס את הקהל עם "She is the one", וסיים בלהיט "Angels".

 

הקהל הוסיף לאווירת ההדרן המרגשת כשאלפים החזיקו בלונים בצבעי כחול לבן, זה היה נראה כמו תכנית של מארגני המופע, אך היו אלו המעריצות המושבעות מימי טייק דאת' העליזים, שחילקו בתחילת המופע למעלה מחמשת אלפים בלונים, וביקשו לנפח רק בהדרן. הקהל עשה כדברן.

בשיער מחומצן, חצאית וקרניים של שטן על הראש, רובי שמר על פרובוקטיביות עקבית לאורך המופע, כדי שחלילה לא נשכח מי הילד הרע של הפופ. הוא אוהב את עצמו רובי זה ברור, זז על הבמה במגלומניה מלאת חן וכמעט מושלמת, אבל רק כמעט, כי כשמסתכלים באמת אז אפשר להבחין כמה הוא רוצה שנאהב אותו ונרצה ממנו עוד, שנתן לו לבדר אותנו.