לאכול אותך: וולנטיינס 2015 במסעדות

אם בחרתם לצאת מהבית ולחגוג אהבה במסעדה רומנטית, הכנו את המדריך הזה במיוחד בשבילכם: מצפון ועד דרום, כל המנות, הטעמים והריחות הכי אוהבים שיש לשנת 2015

רומנטיקה
רומנטיקה | צילום: fotolia

תמונה

מסעדה
מסעדה | צילום: fotolia

צפון

טקסט צפון

קוקושקה

בקוקושקה (Kukushka), פרימיום סנאק בר הממוקם בבזאר הטורקי בעכו העתיקה, מפנקים את הזוגות בולנטיינס עם ארוחה מלאה ב-200 ₪ לזוג. האוהבים ייהנו מ-4 מנות לבחירה מהתפריט (שיפודי שרימפס צרובים על פלנצ'ה, קלמרי מטוגן בציפוי פריך וייחודי, פלאפל סרטנים, ברבוניות טריות מטוגנות, נקניקיות טריות בעבודת יד, המבורגר תוצרת הבית), 2 כוסות שתייה- סנגריה/ שליש בירה מלכה / שתייה קלה ו-2 קינוחים.

 

מושבוצ

מושבוצ, בר מסעדה בסגנון כפרי במושב רמות שמעל הכנרת, מציע לצד התפריט הרגיל מנות זוגיות מיוחדות כולל בונוס מיוחד לגברים: "אנחנו מפנקים את בת הזוג שלכם בקוקטייל ראשון על חשבונינו". בתפריט: הרבה בשר, יין טוב וקינוח מלא בתותים.

 

בית שלום

במסעדת "בית שלום" במטולה, הסועדים ייהנו מכוס קיר רויאל לאורך הערב, על חשבון הבית, ספיישל קינוח לאוהבים- בר אגוזים עם תותי שדה ומאווירה שמחה במבנה בן 120 שנה, מחומם באח גדול בליווי נגינת פסנתר גרמני עתיק משנת 1928.

 

אדמה

בזכרון יעקב, מסעדת "אדמה" חוגגת את ולנטינס בערב רומנטי במיוחד. בין המנות: מרק ערמונים עם שמן כמהין ושמנת (42 ₪), טורטליני עגל עם קרם שורשים, שום קונפי ורוטב יין אדום (52 ₪), שקשוקה קלמרי עם פלפלים גרגרי חומוס, לימון ועלה פסטה ירוקה (58 ₪), ניוקי "אדמה" עם פטריות פורצ'יני, שמפיניון ושמן כמהין (68 ₪), פילה מוסר ים עם דלעת צלויה בסילאן, פירה תפו"א וחרדל עם קרם פטריות (116 ₪), קונפי שוק אווז צלוי- פירה בטטה ומרווה, פונדו בצלים ורוטב יין וחמוציות (108 ₪) ועוד.

 

תטה

במסעדת 'תטה' של השף ניר פרומר חוגגים את וולנטיין כמיטב המסורת בארוחה זוגית מפנקת ב-180 ש"ח לזוג. הארוחה כוללת :מנת פתיחה זוגית , 2 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות, קינוח זוגי, 2 שתייה קלה ו-2 
שתייה חמה. בין הראשונות ניתן למצוא את מנת הכנפיים ברוטב השף ואתמנת כבד קצוץ של סבתא. בעיקריות ניתן למצוא את ההמבורגר בוקרים, רביולי במילוי גבינות ושינצל עגל ווילנאי.

 

שלו ביער

מסעדת השף הצרפתית 'שלו ביער' ממשיכה במסורת שהנחילו במקום ויקיימו ארוחת שף מלווה במשקה הפסיפלורה המפורסם, שמוכן דרך קבע בחגיגת הולנטיין במסעדה. הסועדים יקבלו ארוחה מובנית הכוללת: לחם ומטבלים, מנה ראשונה לבחירה, מנת ביניים, מנה עיקרית לבחירה וקינוח. המנות הן חלק מהתפריט החדש של המסעדה המבוסס על המטבח הצרפתי עם מוטבים של המטבח הישראלי וכל זה בעלות של 175 ש"ח.

 

קפה חורש

לכבוד יום האהבה, מסעדת קפה בחורש בחי פארק בקריית מוצקין, מציעה ארוחת טעימות זוגית מפנקת בפארק הירוק ומאגם הברבורים הנשקף מחלונות המסעדה. בין המנות, חלה טרייה עם מזטים, פלאפל חצילים ופרמזן, שווארמה טונה אדומה, פטריות ממולאות בגבינות עזים ואגוזים, רביולי ים תיכוני, קנלוני בטטה, דגי ים בסגנון סלופי-ג'ו, ועוד הפתעות וקינוחים מיוחדים לאוהבים במיוחד. מחיר הארוחה 199 ש"ח לזוג.

 

מסעדה
מסעדה | צילום: fotolia

מרכז

טקסט מרכז

הרברט סמואל

במסעדת הרברט סמואל בתל-אביב שף אדיר כהן והצוות מזמינים אתכם להגיע כבר מהצהריים לסעודה רומנטית אל מול הים. התפריט החגיגי המורכב ממנות הקלאסיות והאהובות של המסעדה לצד מנות ספיישל מדהימות שיקדשו את נושא הזוגיות: אוייסטרים מלאי אפרודיז'יאק, שרימפס קריסטל, טונה אדומה סשימי הרוצח, פילה שאטו זוגי, מוס שוקולד, רד וולוט קאפקייקס ושלל קינוחים ועוגות מתוקות. המנות יוגשו בצהריים בשילוב שתי כוסות קאווה מתנה ובערב קוקטיילים מיוחדים מקיר היינות האדיר של המסעדה של יינות מהארץ ומהעולם. בנוסף, יינתנו מתנות והפתעות כמיטב המסורת של המסעדה.

 

רשת סושה

אם אתם רוצים לחגוג עם סושי, רשת סניפי רשת סושה יתקשטו בבלונים וורודים, מוזיקה נעימה וסידורי פרחים רומנטיים. בערב הוולנטיינס תציע סושה לחובבי הסושי את הקומבינצייה הזוגית המפורסמת שלה, יחד עם בקבוק קאווהבמחיר מיוחד של 149 ₪. למי שמעדיף לחגוג באווירה ביתית ואינטימית- הקומבינציה הזוגית יחד עם הקאווה יגיעו גם במשלוח, במחיר המיוחד בערב הוולנטיינס.

 

אבו-שדיד

לרגל חג האהבה יחגגו ב"אבושדיד" באווירה רומנטית לאור נרות ולצלילי מוזיקה מלטפת ובמנות מיוחדות על טהרת חומרי גלם מאוררי תאווה וחשק שיצר שף דן יושע. לדוגמה: אויסטר ג'לארדו, המוגש עם קציפת ים ותות, סילוקורניה, חמציץ, מיזונה אדומה ופיטריות שימגי חריפות (32 שקל); קרפ סרטנים כחולים, מסקרפונה, עגבניות ושמיר, רוטב תפוז וגרנד מרניר (ליקר תפוז) וג'ל של תפוז מסוכר ואיולי שמנת (42 שקל), ועוד. לצד המנות יוגש קוקטייל מוחיטו תותים, בזיליקום ורום (38 שקל).

 

כתית

מסעדת היוקרה של מאיר אדוני, כתית, תציע ארוחת טעימות בת שלוש מנות לבחירה מתוך תפריט מיוחד בנוסף לקנאפה ומרענן. הארוחה תעלה 430 ש"ח לסועד. המחיר כולל שתייה קלה (מינרלים/פלגרינו) ושתייה חמה.

 

קיוטו

המסעדה היפנית "קיוטו" בהרצליה חוגגת את חג האהבה עם תפריט זוגי בטווח המחירים 48-108 ש"ח. בתפריט תוכלו למצוא סשימי אינטיאס ברוטב קרמל אסייתי, סטייק סלמון על ירקות שורש עם קרם ארטישוק ולקינוח קרם דובדבני אמרנה עם תותים טריים וקראמבל.

 

אגאדיר

גם ברשת ההמבורגרים "אגאדיר" תוכלו למצוא רומנטיקה. התפריט המיוחד כולל כוס שמפניה עם תותים, מנה ראשונה לבחירה ולמנה עיקרית את ה"המבורגר וואגיו" - מבשר וואגיו טרי (קובה ביף), זן בקר יפני 250 גרם המוגש עם טבעות בצל בטמפורה. לקינוח מילפיי תותים כל זאת לצד פרחים ומוזיקה רומנטית.

 

דגים

מסעדת "דגים" בהוד השרון תגיש ארוחה רומנטית שמבוססת על שילוב של "סרף אנד טרף", מנות מהים ומהיבשה.

הארוחה החגיגית לו ולה כוללת לחם תוצרת בית וחמאה, שתי מנות ראשונות לבחירה, שתי מנות עיקריות, קינוח זוגי ובקבוק יין זוגי ב-350 שקל.

 

שיין אנד שארפ

השף אלעד לוי יצר במסעדת "שיין אנד שארפ" תפריט זוגי חגיגי שיוגש במשך כל סוף השבוע בנוסף לתפריט הרגיל ובמחיר של 500 ש"ח לזוג. כל סועד יקבל כוס קאווה, ראשונה ועיקרית לבחירה וקינוח חגיגי ורומנטי במיוחד.

 

סוהו

לכבוד ולנטינס דיי מסעדת הסוהו הרכיבה תפאורה רומנטית במיוחד ברוח ניו יורקית בהשראת סקס אנד דה סיטי. העיצוב כולל בין היתר כ-2,000 בלונים אדומים וצוות המקום אף הוא יופיע בלבוש חגיגי תואם. התפריט כולל ארוחה זוגית עם קומבינציית וולנטיין (139 ₪) -קומבינציית סושי זוגית מענגת לקינוח ייהנו הסועדים מקינוח וולנטיין מתוק (49 ₪ ) - מלבי עם תותים וחלב פטל שחור בניחוח משכר.

 

טרטוריה

במסעדת 'טרטוריה' האיטלקית יחגגו השנה את הולנטינס, הידוע כחג האהבה שנולד באיטליה, עם תפריט ספיישלים, השואב את השראתו מהמדינה הרומנטית ביותר. המוסיקה האיטלקית החושנית, המיקום המקסים בשרונה, התפריט שיצר השף יוגב ירוס, המבוסס על חומרי הגלם איטלקיים איכותיים כדגים, פירות ים ופסטות תוצרת עצמית.

 

ג'ויה

לכבוד חג האוהבים הקרב החליטו ב"ג'ויה" לחגוג וליצור עבורכם הפתעות קולינאריות בניחוח אילטקי: ארוחה זוגית בג'ויה התל אביבית, מנות ספיישל זוגיות בהרצליה ורמת החייל ודיל אלכוהול 1+1 במשך כל הסופ"ש.

 

מטבח לילה

במסעדת מטבח לילה מציינים את הולנטיין בארוחת טעימות זוגית שהרכיב השף בועז פלד לכבוד הערב הרומנטי בשנה, ובה מנות חושניות ורעננות מהמטבחים הים והמזרח תיכוניים, המשלבים בין חומרי גלם מהמטבח המסורתי, ירקות ודגים מגידול מקומי, גבינות ממחלבות בוטיק ומייצור עצמי ובשרים טריים העוברים טיפול מוקפד במקום. הארוחה, במחיר של 190 ₪ לסועד, כוללת פתיח וקוקטייל זוגי, שתי מנות ראשונות ועקריות לבחירה, וכמובן קינוח זוגי.

 

פיצרוי

מסעדת השף "פיצרוי" בניצוחו של השף רועי גנצ'ולה, המתמחה במטבח בסגנון אירופאי מודרני, חוגגת את הוולנטיין דיי עם קוקטייל מיוחד של עומר גזית ועם מנות ספיישל חגיגיות שיוגשו בערב הוולנטיין במסעדה. בין המנות: פרוסות של סינטה טלה צלויות, מוגשות עם אטריות סומן מטוגנות, בצל מקורמל ובוטנים (48 ₪), ניוקי במילוי ברווז קונפי, קרם ארטישוק ירוק, תרד בשמנת (42 ₪), טרטר טונה אדומה עם סלק צלוי, יוגורט סויה, בזיליקום ושומשום שחור (44 ₪) ועוד.

 

השכן

ביסטרו השכן מציעים בילוי נינוח בערב הוולנטיין כזה שמתאים לזוגות ותיקים שרוצים לחגוג באינטימיות ובשקט, אבל עם כל הפינוקים והרומנטיקה. המקום המעוצב כמו סלון משפחתי מגיש ארוחת ולנטיין מלאה ב- 220 ש"ח הכוללת 3 מנות ראשונות לבחירה, מנה עיקרית גדולה לחלוקה, שני קינוחים, 2 כוסות יין ו-2 כוסות קפה / תה.

 

ARIA

מסעדת ARIA בניצוחו של השף גיא גמזו חוגגת אהבה עם ספיישלים מיוחדים מהים לצד התפריט הקבוע, ומסיבה בה יתקלט די-ג'יי ישראל אהרוני. בין מנות הספיישלים שיוצעו: טורטליני שרימפס בציר של עצמם (68 ש"ח),קרפצ'יו תמנונים עם צזיקי עיזים, קלמטה ואורגנו (58 ש"ח) ועוד.

 

פורטו

מסעדת 'פורטו', האיטלקית בנמל תל אביב מפיקה לכבוד יום האהבה 'ערב אדום', הכולל מגוון מנות אדומות, מפנקות ועשירות בטעמים. התפריט יוגש בשבת החל מהשעה 19:00 בערב ויציע מנות ראשונות, מנות עיקריות, קינוח וקאווה במחיר של 250 שקלים לזוג.

 

Blackstone Bistro & Lounge

במסעדת בלקסטון ברמת-גן תתקיים סעודה רומנטית, עם תפריט עשיר ומגוון, שכולל בין היתר אינטרפרטציות עדכניות למנות מסורתיות. המסעדה תקושט בבלונים אדומים בצורת לבבות, ברקע יתנגנו שאנסונים נוסטלגיים ושירי אהבה. בין המנות: טרטר דג עם קציפת אבוקדו, קרפצ'ו כבד כבד על בריוש תמרים ורוטב חלבה, קדירת ציידים בבירה ולקינוח עוגת טריקולד ופנקוטה.

מסעדה
מסעדה | צילום: fotolia

ירושלים

טקסט ירושלים

אמריקן קולוני

 

מלון אמריקן קולוני בירושלים יגיש תפריט מיוחד וחגיגי במסעדת ערבסק בעלות של 210 ₪ לסועד. התפריט הייחודי כולל 4 מנות, ביניהן: טונה אדומה וסלמון מעושן ואסקולופ, מרק סלק אדום, ברווז בבישול איטי מזוגג ברוטב פלחי תפוז וכוכב אניס עם ירקות העונה, או דג בקלה צלוי בשמן זית עשבים וגרידת לימון, קציפת ארטישוק ותפוחי אדמה צלויים; קוקטייל גרנד רומאנס ופיתוי שוקולד.

 

רופ טופ

במסעדת "רופ טופ" היוקרתית של מלון ממילא יצר השף קובי בכר מנות ספיישל זוגיות כמו למשל מנת סלט טלה צלוי במרווה ומייפל, סלנובה, ביצי שליו וחלפניו (64) ומנת ספיישל זוגית של "קו-דה-בף" אנטריקוט זוגי על העצם בגריל פחמים וירקות צלויים מהטאבון (40 ₪ ל100 גר') ועוד מנות זוגיות נוספות אותם יוכלו לחלוק הזוגות האוהבים בעודם מבלים במסעדה המוקפדת אשר צופה אל הנוף עוצר הנשימה של העיר העתיקה אשר משלים את החוויה הרומנטית.

 

החצר

מסעדת "החצר" של השף מוטי אוחנה מזמינה אתכם ליהנות מארוחת טעימות מפנקת שנרקחה במיוחד לכבוד יום האהבה. בתפריט הטעימות מגוון רחב של מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים במחיר של 230 ₪ לסועד. במנות הראשונות המיוחדות שמציעה המסעדה ניתן למצוא מקרון כבד עוף וכבד אווז, סיגר שקדי עגל, פילה דניס בקראסט טחינה ואגוזי מקדמיה על מצע קינואה ועוד. בין העיקריות: אנטריקוט טליאטלה על ראגו פטריות וערמונים בציר בקר ופילה בקר בליווי תפוחי אדמה צלויים ברוטב יין.

 

יין במסעדה
יין במסעדה | צילום: Fotolia.com

קצת אחרת

טקסט אחרת

רומנטיקה קולינארית בשוק
לרגל יום האהבה, מתנה מיוחדת לבן/בת הזוג - בילוי רומנטי קולינארי באמצעות כרטיס הטעימות של "יאללה באסטה" בשווקים שונים ברחבי הארץ. כרטיסי הטעימות מאפשרים לזוגות האוהבים לערוך סיור עצמאי, קולינארי ואותנטי בין הסמטאות והדוכנים. הכרטיסים כוללים 6 שוברים לטעימות אוכל מיוחדות שנבחרו בקפידה ואליהן נלווים מדריכי תוכן המספרים את האנקדוטות וההיסטוריה של כל שוק. חברת "יאללה באסטה" מציעה את כרטיס הטעימות בשוק מחנה יהודה, שוק הפשפשים, שוק הכרמל, שוק לוינסקי, שוק העיר העתיקה בי-ם, שוק נצרת ושוק רמלה.