מדונה מודה למשטרת ישראל: "תודה שעזרתם לתפוס את ההאקר"

הזמרת ששירים חדשים ולא משוחררים שלה הודלפו לאחרונה על ידי האקר ישראלי, מודה בחשבון הטוויטר שלה ל-FBI ולמשטרת ישראל, הכנסו לכל הפרטים

ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז | צילום: מתוך הארפר'ס באזר
צילום: מתוך ה GQ

בחודש שעבר אלבומה האחרון של הזמרת מדונה הופץ ברשת, שבועות לפני שאמור היה להגיע אל החנויות. מדונה פרסמה תמונה ברשת החברתית וביקשה ממעריצה שלא להאזין לשירים שהודלפו. בתום חקירה משותפת של יחידת הסייבר הארצית והאף.בי.איי נעצר תושב תל אביב בן 38, בחשד שפרץ למחשביהם של אמנים בינלאומיים, בניהם שיריה של הזמרת. עכשיו היא מודה למשטרת ישראל בחשבון הטוויטר שלה וכותבת כך: "אני מודה מעומק ליבי ל-FBI ולמשטרת ישראל ולכל מי שעזר לתפוס את ההאקר שהדליף את השירים שלי. כמו כל אדם, גם לי יש את הזכות לפרטיות, והחדירה הזאת לחיי, אישית ומקצועית, היא חוויה הרסנית וכואבת בשבילי".

 

עוד כתבות שאולי יענייינו אתכם:

מדהים: הכוכבים הגדולים כיצירת אמנות

פדופיליה או אמנות: סיה שוב מאתגרת את הצופים

 

תושב תל אביב בן 38 נעצר אמש (רביעי) בחשד שפרץ למחשביהם של אמנים בינלאומיים, בניהם מדונה, וסחר בשירים שטרם פורסמו. החשד אומת רק לאחר שיועצה האישי של מדונה, הישראלי גיא עוזרי, פנה למשרד החקירות "ויצמן יער" ושיתף אותם בחששות. חוקר מומחה נסע מטעם המשרד לניו יורק, שם ביצע בדיקות במחשביה האישים של הזמרת ואישר כי אכן הייתה חדירה למחשבים ממחשב בישראל. רק לאחר שמשרד החקירות איתר את המחשב, הועברה החקירה ליחידת להב 433.