מושיק עפיה על פשיטת הרגל: "אני לא מעכל"

למרות רצף הקשיים שחווה לאחרונה, עפיה יוצא לדרך חדשה ומקיים לראשונה הופעה אליה נמכרים כרטיסים. "הייתי צריך לקבל את המכה כדי להבין את הטעות"

מושיק עפיה ערב הוקרה לאבי סינוואני
מושיק עפיה ערב הוקרה לאבי סינוואני | צילום: בוצ'צ'ו

על הבמה מושיק עפיה ממשיך לעשות שמח, מאחורי הקלעים זה כבר סיפור אחר. "אני חושב שהגדולה של בן אדם זה להגיד 'טעיתי'", הוא אומר. "זה בסדר, זה חלק מהחיים. התנהלתי לא נכון. אני לא כל כך מעכל שזה המקום שהגעתי אליו".

 

המקום הזה, שעפיה מתקשה לקרוא לו בשמו, הוא פשיטת הרגל עליה הכריז בשבוע שעבר לאחר שנקלע לחובות של כשני מיליון שקלים. "אני לא מפנה אצבע מאשימה כלפי אף אחד", הוא אומר. "אני לוקח את הכל, זה באחריותי המלאה. אין שום אשמים, האשם היחידי זה אני. זה נחמד להסתכל על דברים ולהגיד 'הוא זמר מצליח, עלה לבמה, לקח מיקרופון, שר, שם 600 אלף בכיס והלך'. הדברים לא עובדים ככה".

 

לראשונה מאז התחלת הקריירה הוא מהמר על אהבת הקהל ומקיים הופעה שאינה מוזמנת מראש אלא שנמכרים אליה כרטיסים, והוא זוכה בכל הקופה. ברצף הקשיים שחווה עפיה לאחרונה, שכלל גם גירושים מאשתו, המופע הראשון שלו, כך הוא מקווה, יסמן את תחילתה של דרך חדשה: "אני מסוג האנשים שצריך לקבל את המכה כדי להבין את הטעות. יש לי מספיק קהל שמלווה אותי בכל רחבי הארץ ובשביל זה אני קם בבוקר, בשביל זה אני חי".