קיץ של כוכבים: המדריך להופעות הבינלאומיות בישראל

מג'סטין טימברלייק דרך הרולינג סטונז ועד ליידי גאגא – מספר חסר תקדים של הופעות בינלאומיות יתקיימו בישראל בחודשים הקרובים. מי יופיע איפה ומתי? וכמה זה יעלה?

רולינג סטונז
רולינג סטונז | צילום: גטי אימג'בנק

מצב ביטחוני רגוע יחסית ותחרות בין המפיקים המקומיים משכו השנה מספר חסר תקדים של כוכבים בינלאומיים, שיגיעו להופיע בישראל בקיץ הקרוב.

 

הספתח יהיה של ג'סטין טימברלייק, אחד הכוכבים הגדולים של הפופ העולמי, שיופיע בפארק הירקון. טימברלייק מכר כבר יותר מ-40 אלף כרטיסים, שמחיריהם נעים בין 340 שקלים במבצעים שונים ל-1,500 שקלים למתחם ה-VIP. "לא היה אף פעם קיץ עם ריבוי כזה של הופעות עדכניות", אומר אודי אפלבוים, שמביא לארץ את טימברלייק.

 

יום אחרי טימברלייק תופיע בגני התערוכה להקת פרודיג'י, הזכורה בזכות להיטי הרוק האלקטרוני של שנות ה-90. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-324 שקלים.

 

ב-4 ביוני תתקיים ההופעה שחיכינו לה מאז שנות ה-60 - הרולינג סטונז, להקת הרוק הפעילה המצליחה ביותר בעולם. מחירי הכרטיסים הגבוהים, שהתחילו ב-700 שקלים לכרטיס על הדשא אמנם הרתיעו את הקהל הישראלי אבל עד כה נמכרו 42 אלף כרטיסים למה שצפוי להיות סיבוב ההופעות האחרון של הלהקה. "אני מבטיח לכולם שעשרה ימים לפני ההופעה יהיה באז מסוג אחר", אומר מפיק ההופעות גד אורון. "אנשים ירגישו שהם לא יכולים לא להיות שם וילכו לקנות כרטיסים".

 

בפסטיבל רוקנרולר באצטדיון בלומפילד יככבו הלהקות סאונדגארדן ופיקסיז, שביטלו הופעה בארץ לפני ארבע שנים בעקבות פרשת המרמרה.

 

חודש אחרי יופיע ניל יאנג, אחד מזמרי הרוק החשובים בעולם, שבגיל 68 עדיין מופיע ברחבי הגלובוס. כרטיס לדשא במתחם הקטן יותר של פארק הירקון עולה כ-400 שקלים.

 

"זה מעורר מחזור של פעילות וכשהרולינג סטונז מגיעים אז אמנים אחרים גם רוצים להגיע כי אם הם הגיעו, למה אלה לא? וכך חוזר חלילה", אומר אורון.

 

להקת הבקסטריט בויז, שהלהיטים שלה שלטו במסיבות הכיתה של שנות ה-90, הצליחה למכור בתוך שעה בלבד 8,000 כרטיסים להופעה באמפי פארק רעננה ב-29 ביולי. בעקבות לחץ המעריצות ההפקה מתכננת להוסיף עוד הופעה.

 

בימים האחרונים התבשרנו גם על בואה של הזמרת לנה דל ריי שתופיע בגני התערוכה בתל אביב ב-20 באוגוסט. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-400 שקלים. "היא הכי עדכנית בעולם", אומר רונן מיילי, שמביא את דל ריי לארץ.

 

לטובת מי שיישארו לו אנרגיה או מזומנים - ליידי גאגא צפויה לחזור להופעה בפארק הירקון ב-13 בספטמבר. מחירי הכרטיסים עדיין לא פורסמו אבל אחרי קיץ כזה, רצוי מאוד שהם יהיו נמוכים.

 

אחרי הרשימה הארוכה הזו, אפשר להבין מדוע שלום חנוך ושלמה ארצי החליטו לוותר השנה על המופע הענק בפארק שתוכנן להם.