הפיקסיז מבטיחים לא לבטל הפעם: "זה לא אותו דבר כמו אז"

רגע לפני שהם מגיעים לארץ, חברי להקת הרוק הוותיקה מתראיינים לחדשות ערוץ 10 ומנמקים את ביטול ההופעה לפני ארבע שנים: "זה לא נראה כמו הזמן הכי מתאים לקיים מופע גדול"

פיקסיז
פיקסיז | צילום: יח"צ

למרות שברזומה שלהם שבע שנות פעילות בלבד, הפיקסיז היא אחת מלהקות הרוק המשפיעות בהיסטוריה. "פשוט עשינו מה שעשינו והיינו שמחים עם מה שעשינו", הם אומרים בריאיון לחדשות ערוץ 10.

 

שלושת חברי הלהקה הם אנטיתזה של כוכבי רוק. "בכל הנוגע לשמירה על תדמית כלשהי מול הקהל - אנחנו פשוט עושים את מה שאנחנו עושים ונשאר להם להחליט אם אנחנו ראויים לזה", אומר פרנסיס בלאק, סולן הפיקסיז.

 

הפיקסיז, שהגיעו לשיא בתחילת שנות ה-90, היו אמורים להופיע בישראל לפני כארבע שנים לשמחת קהל המעריצים ששמר להם אמונים עוד מאז. אבל אז הגיעה המרמרה ולפיקסיז לא התחשק להתמודד עם כל הדרמה הזו. הם ביטלו את הגעתם ארצה שלושה ימים לפני המופע המתוכנן והשאירו 15 אלף איש עם כרטיסים ביד ואכזבה בלב. "בדיוק עמדנו לטוס לשם כשכל זה קרה", אומר בלאק. "זה לא נראה כמו הזמן הכי מתאים לקיים מופע גדול".

 

ואחרי ההסבר הלקוני הזה חברי הלהקה, היום כבר בני 50 ומעלה, מבטיחים שלא לבטל את ההופעה המתוכננת בבלומפילד ב-17 ביוני. "עכשיו אנחנו נוסעים לשם כי זה לא אותו דבר, לא אותם סיפורים חדשותיים", אומר בלאק.

 

23 שנים אחרי האלבום האחרון שלהם, הם גם מוציאים אלבום חדש, שישי במספר. "ברגע שהתחיל תהליך ההקלטות, הכדור המשיך להתגלגל", אומר ג'ואי סנטיאנו, גיטריסט הלהקה. "עסקים כרגיל".

 

שוק המוזיקה עבר מאז שנות ה-90 מהפכה דיגיטלית והשתנה לבלי היכר, אבל הפיקסיז נשארו אותו דבר. "אנחנו חייבים לנגן את הלהיטים הישנים", אומר סנטיאנו. "זה די הכרחי".