למרות המשפט נגדו: קובי פרץ מופיע בהבימה ושוכח מהכל

פרץ מנסה לפתוח דף חדש כזמר המזרחי הראשון שעולה על במת התיאטרון הלאומי ומשקיע סכומי כסף גדולים בשיווק האלבום החדש בתקווה לצמצם את העיסוק התקשורתי בכתב האישום על העלמות מס

קובי פרץ
קובי פרץ | צילום: גבריאל בהרליה

בזמן האחרון נראה שקובי פרץ נמצא בכל מקום: במסגרת קידום האלבום החדש, פרץ לא לוקח שבויים - הוא השקיע מאות אלפי שקלים בשיווק אגרסיבי, שכולל 1,500 שלטי חוצות, 500 מוניות שנושאות את תמונתו ואת הופעת ההשקה של האלבום, הוא בחר לעשות בתיאטרון הלאומי הבימה, לא פחות.

 

"זה מעוז התרבות הישראלית", הוא מסביר. "לראשונה אמן ים-תיכוני, מזרחי, מופיע כאן. זו באמת סוג של התרגשות. היום אני מרגיש שקובי פרץ נולד מחדש. חשוב לי שהאלבום יהיה בכל בית, בכל אוטו, בכל מקום. זה יהיה סוג של ניצחון בשבילי. ככל שמקטרגים אותך יותר ויותר וככל שיורדים עליך יותר ויותר, זה רק נותן לי תעוזה, דחף, ביטחון ורצון לעשות דברים מעבר למה שאני מסוגל".

 

כשפרץ מדבר על המקטרגים הוא מתכוון למבקרי המוזיקה, אבל לקשיים שאיתם התמודד בשנים האחרונות אחראים גם מבקרי המסים. בשנה האחרונה הגישה רשות המסים כתב אישום נגד פרץ בגין העלמות מס של כחמישה מיליון שקלים, וזו סוגיה שהוא מסרב להתייחס אליה וכך גם לטלטלות שעבר ב-20 שנות קריירה. "הכל טוב, הכל תענוג, אני מתעסק בעיקר, לא בטפל", הוא אומר. "החיים ממשיכים הלאה".