השלמת ההכנסה של מורן מזור: מנהלת מלצרים באולם אירועים

אחרי "אייל גולן קורא לך" והאירוויזיון, הזמרת ופליטת הריאליטי מתפרנסת מעבודה באולם בראשון לציון. "אני לא מתביישת בלעבוד, אבל מבינה שלפעמים אנשים מרימים גבה"

מורן מזור
מורן מזור | צילום: תום מרשק

אחרי האירוויזיון ו"אייל גולן קורא לך", מורן מזור משלימה היום הכנסה כמנהלת מלצרים מזמרים באולם אירועים בראשון לציון.

 

אחרי שזכתה לפני שלוש שנים במקום הראשון בתוכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך" היא הוציאה אלבום ועכשיו היא עובדת על עוד אחד. מזור מודה שגם אם מסמנים וי על כל השלבים הנכונים, בתעשיית המוזיקה הישראלית זה עדיין לא מספיק כדי לסגור את החודש. "זה מאוד מאוד קשה לאמן צעיר להתפרנס רק ממוזיקה", היא אומרת. "מרוב שיש כל כך הרבה, זה כבר לא מעניין. עד שיש משהו באמת מעניין, קשה לו להיכנס, להתפלח ללב או לאוזן של מישהו. זה הרבה יותר קשה".

 

אבל היא בוחרת שלא להתלונן: "אני לא מתביישת בלעבוד, חס ושלום. אני מאוד מאוד גאה בזה שאני קמה, עובדת ומתפרנסת. אני הרי חוזרת לדירה שלי בחולון וצריכה להמשיך משם. אני מבינה שלפעמים אנשים מרימים גבה מזה שזו שייצגה אותם באירוויזיון השנה היא מנהלת אמנותית של מלצרים מזמרים, אבל זה מה שאני יודעת לעשות הכי טוב, וזה מה שאני עושה. אני יודעת לעשות מוזיקה. הכי הזוי שהיה לי זו מישהי שבאה אליי ואמרה לי, 'למה את פה? למה את לא עושה עם עצמך משהו מעבר? נגיד, הולכת לאיזה ריאליטי או מוציאה איזה אלבום?'"

 

מצבה של מורן הוא דוגמה אחת מיני רבות למצבם הבעייתי של פליטי הריאליטי בארץ שממשיכים להתרבות. "כאילו אומרים לך 'בואי אני אשים אותך על פסגת האוורסט, את עכשיו על הפסגה - תסתדרי. העליתי אותך על הפסגה, שמתי אותך שם, עכשיו בואי תסתדרי, תמצאי מקום לישון, תמצאי מים, תמצאי אוכל, תמצאי את איך להסתדר, ותוכיחי לי שמגיע לך להישאר על הפסגה'. ככה אני מרגישה. אני כל פעם מחדש צריכה להוכיח שזה מגיע לי. הדרך שלי, לעומת בן אדם שעושה את זה לאט ובזהירות, ואני מאוד מאוד מעריכה את זה, היא דרך קשה יותר, לטעמי".