למה הזמרים המזרחיים הגיעו לפרגן לזמר אנונימי?

מי גרמה לאייל גולן, ליאור נרקיס ושאר בכירי הז'אנר להגיע להשקת אלבום הבכורה של פאר טסי?

הופעה אייל גולן קיסריה
הופעה אייל גולן קיסריה | צילום: אלוני מור, יח"צ

אייל גולן עובר, כידוע, ימים לא קלים, והוא מנסה לצמצם את המגע עם התקשורת עד כמה שאפשר. לכן, זה די מפתיע שהוא התאמץ להגיע להשקת אלבום הבכורה של הזמר פאר טסי, למרות נוכחות המצלמות. "אין ספק שפאר זמר מעולה, זמר מצוין", אמר גולן. "אני אישית מאוד אוהב אותו, הן בתור זמר והן בתור בן אדם, שזה הרבה יותר חשוב אפילו".

 

לא רק גולן הגיע. צמרת הזמר המזרחי התייצבה אתמול כדי לפרגן לטסי, בן 29, שנחשב לאלמוני בקרב הקהל הרחב. "אני חושב שהוא בחור מאוד מאוד מוכשר", הוסיף ליאור נרקיס. "הוא גם כותב ומלחין".

 

עם כל הכבוד לכישרון של טסי, להתעניינות הרבה בהשקה אחראית אישה אחת - שרית פרנקו. היא המפיקה החזקה בז'אנר, ובמקרה גם המנהלת האישית של טסי. פרנקו הפיקה בין היתר את פסטיבל ההעצמה הנשית באילת בשבוע שעבר ודואגת להרבה פרנסה לאמנים שנכחו בהשקה. "יש לפאר טסי משהו אחד שאין לאחרים", מסביר מגיש הרדיו דידי הררי. "קוראים לזה שרית, ופחד אלוהים להבריז לה. יש כמה אנשים, השם ייקום דמם, שאמרו לה לא".

 

"עם רוב האמנים אני עובדת בשוטף, ביום-יום, אז כשהודעתי להם שיש השקה לפאר, לא היה בכלל רגע של היסוס", אומרת פרנקו. "כולם מגיעים וכולם באים לפרגן".