זמן סוכר: חמי רודנר, גרסת הבורגנות

בגיל 50 חמי רודנר כבר לא שואל "איפה הילד". הוא יודע שהילד בגן, מחכה שהוא יבוא לקחת אותו. קבלו את גרסת הבורגנות של הרוקר הבועט, שכוללת מופע עם אבא ואמא

חגיגת שבירת שיא של "זוהי סדום"
חגיגת שבירת שיא של "זוהי סדום" | צילום: בוצ'צ'ו

חמי רודנר עדיין נראה יותר רוקר מכל מוזיקאי עכשווי בישראל. אבל, כמו המעריצים שלו גם הוא נאלץ להתבגר ולהתברגן.

בשבוע הבא הוא יעלה עם הופעת הבכורה של האלבום "זמן אסיף" פרויקט סולו ראשון מזה 6 שנים שבהן הספיק להתחתן ולהביא לעולם שלושה ילדים.

הרוקנרול הבועט שהביא למוזיקה הישראלית בשנות ה-90 כבר פחות מתאים לו. "הרבה פעמים כשאתה בזבל אתה כותב את השירים הכי מוזרים שלך. אם אתה מתבגר ונכנס לזוגיות ומשפחה על זה אתה כותב", מספר רודנר, "זה קצת הפחיד אותי שאני כותב על דברים לא סקסיים, אבל הבגידה הגדולה בעצמי תהיה לכתוב על חיים שאני כבר לא חי".

רודנר מוסיף שהתדמית שהוא כלוא בה היא יותר של התקשורת מאשר של הקהל. אם זה מוזר לשמוע את סולן "איפה הילד" שר על ילדים ומשפחה אז הקטע הבא מפתיע עוד יותר: רודנר מדלג בין חזרות עם הלהקה לבין חזרות עם ההורים שלו.

ההורים הקיבוצניקים לשעבר הולכים גם הם בעקבות התשוקה למוזיקה, הם תרגמו שירים מיידיש לעברית ויצאו למסע הופעות עם הבן. רודנר חושף ששמו האמיתי הוא למעשה חיים, והוא נקרא על שם סבו לו הקדיש שיר באלבום החדש: "כשיש לי ילדים אני מרגיש יותר שאני בן ונכד".