"כבר כמה חודשים שבכל הזדמנות אני בורחת מהטירוף שאני נמצאת בו": נסרין שחררה אלבום חדש

הזמרת שבשנה אחת הספיקה להתחתן, להפוך לאם לבן בכור, להופיע בהיכל מנורה, לככב בריאליטי על חייה וללמוד לרקוד הוציאה את אלבומה הרביעי, "חולמת" שמו • "האלבום מסמל את כל הגוונים שלי ואת הדרך שעברתי עד הרגע הזה - כמו שחלמתי"

נסרין קדרי
נסרין קדרי | צילום: עומרי לוי

אחרי שנה עמוסה שבה התחתנה, ילדה את בנה הבכור, כיכבה בדוקו ריאליטי על חייה, הופיעה בהיכל מנורה והצטרפה לקאסט של "רוקדים עם כוכבים" (קחי אוויר!), הזמרת נסרין קדרי שחררה הבוקר (שלישי) את אלבומה הרביעי במספר, "חולמת", אותו הפיקו גיל ווין וטל קסטיאל.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"האלבום החדש נוצר בתקופה הכי עמוסה בחיי, כשאני עוד לומדת לשלב בין אימהות לקריירה", סיפרה נסרין. "כבר כמה חודשים טובים שבכל הזדמנות אני בורחת מכל הטירוף שאני נמצאת בו לאולפן של גיל. המפגשים איתו ועם טל הצליחו לקלף אותי, למלא לי את הנשמה ולגלות מהו הקו המוזיקלי שאני הכי שלמה בו. משיר לשיר הבנתי שאת כל האלבום שלי אעשה בחדר הזה - וכך קרה".

לדבריה, "חולמת" - שבו עשרה שירים חדשים - מסמל את האמת שלה, "את כל הגוונים שלי ואת הדרך שעברתי עד הרגע הזה - כמו שחלמתי". רצועת הבונוס באלבום הוא קאבר לשיר בערבית "תמלי מעאק" של הזמר המצרי עומר דיאב.

"האלבום הזה הוא תוצאה של חיבור מדהים בין אנשים, אמת ואהבה למוסיקה", הוסיפו היוצרים. "כבר בפעם הראשונה שפגשנו את נסרין באולפן היה חיבור משמיים, ואחרי מספר שעות כולנו יצאנו מרוגשים ועם הבנה שקרה פה קסם של ממש. תודה על הזכות, נסרין שלנו".