נגה ארז, תמיר גרינברג ואסף אבידן: פסטיבל הקיץ של תזמורת ירושלים יוצא לדרך

תזמורת ירושלים מזרח ומערב בניצוחו של מאסטרו תום כהן תקיים לראשונה פסטיבל בבריכת הסולטן, שבו תארח בין היתר את לינט, אסתר רדא וולארי חמאתי • מחירי הכרטיסים ינועו בין 169 שקלים ל-299 שקלים

נגה ארז
נגה ארז | צילום: שלומי פינטו

תזמורת ירושלים מזרח ומערב בניצוחו של מאסטרו תום כהן, תקיים לראשונה פסטיבל קיץ מיוחד בן יומיים שבמסגרתו תארח בין היתר את נגה ארז, תמיר גרינברג, אסף אבידן וכן את הזמרת לינט. הפסטיבל ייערך בין התאריכים 28-27 באוגוסט בבריכת הסולטן תחת כיפת השמיים, ומחירי הכרטיסים ינועו בין 169 שקלים ל-299 שקלים.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

בערב הפתיחה תארח התזמורת את אלני ויטלי, אחד הקולות הבולטים במוזיקה היוונית; מלבדה, על הבמה יעלו גם לינט, הזמרת הישראלית שכבשה את טורקיה והשתתפה בעונה האחרונה של "אקס פקטור ישראל", אישתר אלבינה, אסתר רדא וואלרי חמאתי. בערב השני תארח התזמורת את נגה ארז, שרק לאחרונה הופיעה לצד רובי ויליאמס בפארק הירקון, וכן את אסף אבידן ותמיר גרינברג.

תזמורת ירושלים מזרח ומערב
תזמורת ירושלים מזרח ומערב | צילום: טל שחר

"פסטיבל ירושלים מזרח ומערב הוא הזדמנות מרגשת במיוחד עבורי לקחת את התזמורת ואת הקהל לחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת", אמר כהן. "הזכות הגדולה לחבר יחד על במה אחת שמות ענקיים ואהובים כל כך מעודדת אותי למתוח את הגבולות ולהרחיב את השפה המוזיקלית של התזמורת ושלי אל מחוזות חדשים.

"כשעבדתי על התוכנית האמנותית רציתי לתת ביטוי צבעוני ומגוון ככל האפשר לחיבור בין מזרח למערב, חיבור שמניע אותי כבר שנים ליצור ולחדש. אני מתרגש מאד להזמין אתכן ואתכם לחוויה שהיא התמצית המזוקקת ביותר של הכוונה מאחורי העשייה שלנו: חיבור, מפגש, גילוי וחגיגה של הטוב המשותף לנו".

כרטיסים: 2207* או באתר קופות תל אביב